ترفند آیفون

آپدیت برنامه ی OneDrive برای سیستم عامل iOS

blank

 آفیس یکپارچه و پیش نمایش سریع محتویات درایو در آپدیت OneDrive

مایکروسافت به تازگی نسخه ی  به روز رسانی شده برنامه ی وان درایو را برای گوشی آیفون با سیستم عامل iOS ارایه کرده است . این به روز رسانی بسیار عمده و شامل ویژگی های بسیاری است. در کنار این ویژگی های جدید توسعه دهندگان کارایی و کارکرد برنامه را برای ارایه تجربه کاربر بهتر بهبود داده اند.

اول از همه ،کاربرانی که مدت طولانی است از برنامه وان درایو استفاده می کنند, از شنیدن این خبر که مایکروسافت ویژگی پیش نمایش را به فایل های آفیس موجود در درایو اضافه کرده است؛ بسیار خوشحال می شوند. این ویژگی به کاربران درایو این امکان را می دهد که به سرعت بتوانند فایل های آفیس خود که شامل فایل های Word,Excel,PowerPoint  درون برنامه OneDrive ببینند.

 علاوه بر این کسانی که وان درایو را روی iPad هایشان اجرا می کنند می توانند از خاصیت اندازه ی صفحه نمایش در اختیار برای باز کردن آفلاین این فایل ها بهره ببرند.

ویژگی دیگری که به وان درایو اضافه شده است خاصیت اسکن است که به کاربر اجازه می دهد از اسناد و کارت های تجاری و … اسکن بگیرند و مدام این کاذها را با خود به این طرف و آن طرف جا به جا نکنند.

یکی دیگر از ویزگی هایی که بسیاری از کاربران وان درایو برای مدت های مدیدی بود به دنبال آن بوده اند؛ دیدن اطلاعات دوربین  در قسمت جزییات برنامه OneDrive بود که این ویژگی نیز به نسخه ی جدید افزوده شده است .

آخرین ویژگی که اتفاقا ویژگی بسیار مهمی نیز است این است که نسخه ی آپدیت OneDrive با قابلیت اطمینان بالا برای دانلود در اختبار کاربران قرار گرفته است. این نکته از آن جهت حایز اهمیت است که بسیاری از کاربران اطلاعات مدرسه ،دانشگاه و یا تحصیلاتی خود را در OneDrive ذخیره کرده اند و به آن شدیدا وابستگی دارند.

برای دانلود کردن نسخه ی به روز رسانی OneDrive به AppStore  مراجعه کنید . اگر دوست دارید تمام ویژگی های ذکر شده را روی OneDrive خود ببینید اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه OneDrive را دانلود می کنید.

مطالب مرتبط