ترفند اندروید

برقراري تماس جعلي با گوشي اندرويدي

blank

زمانی که در شرایط دشواری قرار گرفته‌اید و یا با افرادی که تمایل چندانی برای برقراری ارتباط با آن‌ها ندارید برخورد می‌کنید، نیازمند بهانه‌ای برای دوری از آن‌ها هستید. در چنین شرایطی یکی از بهترین روش‌ها مراجعه به فردی دیگر و ترک محل با بهانه‌ای قابل پذیرش و منطقی است. یکی از  این بهانه‌های پذیرفتنی، داشتن یک تماس تلفنی و لزوم پاسخ دادن به آن است. آنچه که در ادامه به آن می‌پردازیم آموزش برقراری یک تماس جعلي است، تا با استفاده از آن بتوانید بهانه‌ای برای ترک شرایط ناخوشایندی که در آن حضور دارید، داشته باشید.

تصور کنید که بتوانید تماس جعلی از فرد و یا افرادی، در هر زمانی که به آن نیاز دارید دریافت کنید. اگرچه در بازار برنامه‌های کاربردی نمونه‌هایی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می‌دهند اما یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار، Log Me aka  Fake Call & SMS & Call Logs  است. آنچه که در مورد این برنامه کاربردی بسیار محبوب است، کاربرد آسان و توانایی آن در ارسال پیام کوتاه‌های جعلی است.

برقراري تماس جعلي با گوشي اندرويدي

برقراري تماس جعلي با گوشي اندرويدي

کاربرد و نصب این برنامه کاربردی بسیار ساده است و نیازی به ایجاد دسترسی به عملگرهای اساسی دستگاه هوشمند نیست.

بعد از اینکه  Log Me aka Fake Call & SMS & Call Logsرا نصب کردید آن را راه‌اندازی کنید. راه‌اندازی این برنامه به دو بخش تقسیم می‌شود (البته در حقیقت از سه بخش اصلی تشکیل شده است، اما بخش سوم آن برای کاربران بسیار حرفه‌ای در نظر گرفته شده است). در ادامه به مزیت‌های برقراری یک تماس جعلی می‌پردازیم.

ایجاد یک تماس جعلی بسیار ساده است. آنچه که برای برقراری تماس جعلی نیاز دارید، نام و شماره تلفن فردی است که می‌خواهید شما را از شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید نجات دهد. شما می‌توانید از قسمت تماس‌ها و دفترچه تلفن خود جزئیات مورد نیاز در این برنامه کاربردی را دریافت کنید. پس از آن باید زمانی را که به تماس جعلی نیاز دارید در برنامه کاربردی وارد کنید. اگر از زمان برقراری تماس جعلی خود اطمینان ندارید، می‌توانید از Phone’s proximity sensor استفاده کنید تا تماس جعلی به صورت خودکار انجام شود.

شما می‌توانید فهرست‌های مورد نیاز خود را در این برنامه کاربردی وارد کرده و با ثبت نام در این برنامه، هر زمانی را برای شروع تماس‌های جعلی در نظر بگیرید. پس از آن تماس‌های جعلی به صورت خودکار آغاز می‌شوند.

برقراري تماس جعلي با گوشي اندرويدي

برقراري تماس جعلي با گوشي اندرويدي

شما می‌توانید ظاهر تماس‌های ورودی را، با توجه به فرد تماس گیرنده، تغییر دهید. اگر به صداهای جعلی در تماس‌های ورودی خود نیاز دارید، امکاناتی برای آن در نسخه حرفه‌ای این برنامه در نظر گرفته شده است.

نسخه مبتدی این برنامه از امکانات محدودی برخوردار است اما نسخه حرفه‌ای آن امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره شده است:

  • امکان پنهان کردن آیکون برنامه از جانب فرستنده آن
  • ایجاد صداهای ورودی از تماس‌های دریافت شده
  • امکان دسترسی سریع و آسان برای برقراری تماس‌های جعلی

مطالب مرتبط