اخبار فناوری

 باز هم مشکلی دیگر در گوشی های پیکسل Google

blank

برخی از گوشی های پیکسل برای دقایقی قفل شده و پاسخ گوی نیاز کاربرانشان نیستند.

ده ها نفر از کاربران گوشی های پیکسل google (چه پیکسل و چه  Pixel XL)،گزارش داده اند که  گوشی های آنها به صورت اتفاقی بر اثر مشکلاتی در نرم افزارهای گوشی؛برای دقایقی قفل می شود . این کاربران گزارش داده اند که مدت زمان قفل شدن و باز شدن دوباره گوشی هایشان از چند ثانیه تا چند دقیقه متفاوت است.در فروم جامعه کاربران گوشی های پیکسل گوگل ، بحث درباره این مشکل بالا گرفته است. می توانید با مراجعه به این فروم نظرات کاربران مختلف گوشی های پیکسل را در باره تجاربشان در این مورد بدانید. این بحث ها از ابتدای ماه نوامبر یعنی مصادف با سه شنبه ۱۱ آبان ماه شروع شد. زمانی که یکی از کاربران به ستوه آنده در این فروم چنین نوشت :

گوشی ام همچنان هنگ کرده است و نمیتوانم با آن هیچ کاری کنم .هیچ کدام از دکمه ها و کلیدها کار نمی کنند و بعد از چند دقیقه به طور خودکار گوشی شروع به کار می کند!

بعضی از  صاحبان گوشی های پیکسل معتقدند این  مشکل هنگ کردن گوشی ها به دلیلی برنامه ی نرم افزاری واسطی است که بر روی گوشی های آنها نصب شده است. کاربران نام این نرم افزار  را Live360 Family Locator ذکر کرده اند.این دسته از کاربران گفته اند ،زمانی که این برنامه را حذف کردند مشکل به کلی مرتفع شد.این در حالی است که برخی دیگر از کاربران بدون داشتن این برنامه بر روی گوشی خود هنگی در گوشی خود را تجربه کرده اند. در نتیجه دلیل اصلی برای بروز این مشکل هنوز ناشناس باقی مانده است. برخی از کاربران راه حل هایی چون : پاک کردن Cache  گوشی ،یا بردن گوشی به تنظیمات کارخانه را در حل مشکل بی اثر دانسته اند. اگر گوشی شما هم هنگ کرد یا به مشکلی برخورد کرد سریعا با کارشناسان حرفه ای تعمیرات موبایل، کوک موبایل با شماره 02167319 تماس بگیرید.

یکی از کاربرانی که در جامعه دارندگان google پیکسل و در فروم Google شرکت کرده بود گفته که پس از تماس با google چنین پاسخی را از google دریافت کرده است:

متاسفانه این مشکل به دلیل مشکلات نرم افزاری رخ نداده است که بتوان آن را با به روز رسانی نسخه ی سیستم عامل و یا نرم افزار حل کرد. این مشکل به دلیل سخت افزاری رخ داده است .

 این مشکل تنها یکی دیگر از مشکلاتی است که پیکسل های google با آن دست به گریبان هستند .مشکلاتی چون مسایل مربوط به پخش صدا ، و نیز مشکل در دو بار ضربه زدن برای روشن شدن گوشی که تا کنون در مورد گوشی پیشرو google گزارش شده است.سوالی که اکنون پیش می آید این است که آیا کاربران گوشی های پیکسل از داشتن این گوشی ها با این مشکلات عدیده خوشحال و راضی هستند؟!

مطالب مرتبط