اخبار فناوری

حل مشکل Double-tap پیکسل و پیکسل XL گوگل …

blank

ارایه راه حلی برای حل مشکل پیکسل و پیکسل XL

 تا کنون همه چیز را درباره ی مشکلات بلندگوی  Google Pixel , Pixel XL به شما گفته ایم. زمانی که صدای بلندگو را بالا می بریم بلندگوهای  Google Pixel , Pixel XL از مشکل اعوجاح  رنج می برند. برای حل این مشکل گوگل  روی فلاش کردن ROM کار کرد. به تازگی مشکل دیگری نیز بروز کرده است. به عبارت دیگر گوگل تایید کرده است که به روز رسانی نرم افزاری روی Google Pixel , Pixel XL گوشی های فوق را از این مشکل می رهاند.

به تازگی مشکلی دیگر گریبان گوگل را گرفته است. این مشکل در گوشی هایی که گوگل طراحی می کند و HTC می سازد خودنمایی می کند. دو باز ضربه زدن بر روی صفحه نمایش که برای باز شدن صفحه نمایش به کار می رود و جدیدا روی گوشی های با سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۱  قرار گرفته است روی این دو دستگاه گوشی به درستی عمل نمی کند. گزارشات بسیاری از عدم کارکرد صحیح  Double-tapping زمانی که برنامه ی صرفه جویی در انرژی Doze باز است ، حاکی است. با برنامه ی Doze ،گوشی را از اجرای سایر برنامه های باز روی پس زمینه گوشی باز می دارد. Doze با این کار ، زمان StandBy بودن و عمر باطری گوشی موبایل را افزایش می دهد. برای خاموش کردن Doze باید گوشی را خاموش کنید.

 یکی از کارهایی که می توانید برای غلبه بر این مشکل انجام دهید این است که ویژگی های قفل گوشی Pixel  را به  گزینه ی immediately  تغییر دهید.

 برخی از صاحبان پیکسل ها ،در جامعه ی کاربران Pixel  از مشکل دیگر این گوشی ها گفته اند. برای بیرون آوردن  گوشی از حالت استند بای باید از ویژگی Double-tapping استفاده کنید و دو بار بر روی صفخه نمایش کلیک کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید نوتیفیکیشن های خود را روی گوشی ببینید.

آن چیز که خیلی حایز اهمیت است این است که گوگل از وجود این مشکل آگاه است و در صدد رفع این مشکل برآمده است.

مطالب مرتبط