ترفند سونی

 بهبود عملکرد Sony Xperia XZ ,X…

blank

نسخه ی آپدیت دسامبر  را دانلود و نصب کنید تا عملکرد Xperia XZ ,X تان بهبود یابد…

عملکرد کلی دو گوشی پر طرفدار Sony  یعنی Xperia XZ ,X که به تازگی با به روز رسانی بر روی سیستم عامل هایشان همراه بوده اند؛ بهبود پیدا کرده است. سیستم عامل هر دو گوشی به نوقا ۱و۲ به روز رسانی شده است. این به روز رسانی ها در زمانی میان نوامبر و دسامبر اتفاق افتاد و هیچ کدام از این گوشی موبایل ها تاکنون نتوانسته بودند از به روز رسانی ماه دسامبر که عملکرد کلی سیستم عامل را بهتر می کند استفاده کنند.

در آخرین به روز رسانی نرم افزاری(سیستم عامل ) که برای هر دو گوشی در نظر گرفته شده است ، شماره ساخت Sony Xperia XZ ,X از  ۳۹٫۲٫A.0.237  به  ۳۹٫۲٫A.0.361 تغییر خواهد یافت. با اعمال این به روز رسانی همچنین گوشی ها از آخرین آپدیت امنیتی که همین ماه توسط گوگل ارایه شد نیز بهره مند می گردند.

هم اکنون ،به روز رسانی ها در برخی از فروشگاه های اروپا و آمریکای لاتین انجام می گیرد.این به روز رسانی ها در حال حاضر تنها بر روی مدل های تک سیم کارتی از Sony Xperia XZ ,X اعمال می شود . این مدل ها با شماره ساخت های Xperia XZ (F8331) و برای Xperia X Performance (F8131)  می باشند. کاربران در مورد تغییرات گوشی ها پس از به روز رسانی نسخه ی سیستم عامل نظرات بسیاری را در فضای مجازی انتشار داده اند که از آن جمله می توان به سریعتر شدن پردازش های روی سیستم عامل و روان تر شدن اجرای نرم افزارها بر رویSony Xperia XZ ,X اشاره کرد. اگر شما نیز  تصمیم دارید این به روز رسانی را روی گوشی های سونی خود انجام دهید، می توانید با شرکت در گروه ها و فروم های مرتبط با تغییرات این به روز رسانی ها شرکت کنید و نظرات کاربران را در مورد بهبودهای صورت گرفته بخوانید و مطلع شوید.