اخبار فناوری

بازی ها ی فورتنایت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

بازی های فورتنایت

سامسونگ همچنان به شرط بندی در بازی ها ادامه می دهد، هرچند که این شرکت کره جنوبی در واقع هنوز گوشی تولید نکرده است که به اصطلاح تلفن بازی نامیده می شود. همه اینها از سال گذشته با رونمایی از گلکسی نوت 9 آغاز شد که اولین گوشی هوشمند اندرویدی بود که بازی های فورتنایت را اجرا کرد.

سامسونگ با ارائه انگیزه های زیادی برای انواع مختلف مشتریان، کمپین بازاریابی عظیمی برای فروش گلکسی نوت 9 به راه انداخته است. این شرکت کره جنوبی، این گوشی پرچمدار خود را به عنوان یک گوشی مناسب برای تجارت و بازی تبلیغ می کند.

بلافاصله بعد از اینکه گلکسی نوت 9 اولین بازی خود را در بازار انجام داد، تورنمنت بزرگ بازی های فورتنایت را برگزار کرد که شامل نینجا، بزرگترین جریان ساز بازی های فورتنایت در جهان بود. همچنین، به کسانی که سامسونگ گلکسی نوت 9 را خریداری کرده اند، یک پوسته فورتنایت اختصاصی و انواع دیگر خدمات مجانی موجود در بازی داده شده است.

امسال، سامسونگ شگفتی دیگری را برای گیمرها آماده کرد. کارکنان در وب سایت SamMobile به تازگی متوجه شده اند که گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس از قبل با Call of Duty: Mobile بارگیری شده اند عنوان جدیدی که توسط شرکت اکتیویژن منتشر شده است، که هنوز به بازار عرضه نشده است.

با این حال، اگر در استرالیا یا کانادا زندگی می کنید، می توانید در فروشگاه Google Play ثبت نام کنید تا دسترسی سریع به بازی Call of Duty: Mobile را دریافت کنید. هنوز تاریخ انتشار رسمی ارائه نشده است اما ممکن است با عرضه گلکسی نوت 10 که قرار است در 23 آگوست اتفاق بیفتد، همزمان باشد.

blank

یکی دیگر از جنبه هایی که احتمالا در روزهای آینده توضیح خواهیم داد اینست که آیا این بازی برای مدت زمان محدودی، منحصر به نوت 10 و یا 10 پلاس خواهد بود یا خیر. اگرچه شک داریم Call of Duty: Mobile دلیل خوبی برای خرید گوشی های نوت 10 و نوت 10 پلاس باشد، اما، مطمئنا انگیزه خوبی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *