اخبار فناوری

بازی غرور با هزاران ویژگی جدید به روز رسانی شد…

blank

نسخه ی به روز بازی محبوب غرور  ۲ را از اینجا دانلود کنید…

 شاید به جرات بتوان بهترین بازی موبایل تا به امروز  که توسط MOBA به بازار بازی های موبایلی عرضه شده است را ،بازی غرور دانست.به تازگی به روز رسانی انجام گرفته بر روی این بازی هزاران ویژگی جدید را به بازی افزوده است و آن را به صورت کلی بهبود بخشیده است.نسخه  ی جدید بازی با نام نسخه ۲ در اختیار علاقه مندان به این بازی قرار گرفته است. این نسحه از بازی توسط شرکت Super Evil Megacorp توسعه داده شده است. این تغییرات و بهبود های انجام شده بر روی بازی شامل تغییرات در محتوا، بارگذاری ها ، سرعت و بسیاری موارد دیگر می باشد.

کسانی که بای مدت های مدیدی است غرور را بازی کرده اند علاقه دارند ببینند در نسخه ی ۲ بازی نحوه ی طبقه بندی قهرمانان بازی به چه صورت تغییر کرده است؟!در حال  حاضر تمام قهرمانان بازی در دسته های کاپیتان ها ،حمل کنندگان و یا جانگلر ها دسته بندی شده اند . هر کدام از این قهرمان ها نیز با اطلاعات و مشخصات مخصوص خودشان به روز رسانی شده اند. بهبود  چشم گیر دیگری که در این بازی اتفاق افتاده است در مورد سیستم سینه است.در نسخه ی جدید یک سیستم سینه ی “رمزآلود” اضافه شده است  که به بازی کنندگان این شانس را می دهد که یک پاداش و یا پوست جدید را هدیه بگیرند.

 در این به روز رسانی  قهرمانی جدید به نام قاتل ادریس به بازی افزوده شده است. تغییراتی در مورد ترکیب تیم ها نیز رخ داده است که با توجه به آن می توان به راحتی به تیمی پیوست و یا از تیم جدا شد. شهرت تیم ها حاصل و دستاورد تلاش های اشخاص حاضر در تیم است. ابزار دستکاری تیم ها نیز بهبود گسترده پیدا کرده است. یکی از این موارد این است که مالک یک تیم می توان آن را معامله کرده و به مالک دیگری واگذار نماید.

مطمئنا می دانید که برای اینکه بتوانید از بازی که روی گوشی موبایل خود دارید، لذت ببرید، باید گوشی سالم و بدون ایراردی داشته باشید، حال فکر کنید وسط بازی، گوشی شما هنگ کند و یا از بازی بیرون بیاید، چقدر ناراحت کننده است. اگر به این مشکل برخورد کردید، سریعا گوشی خود را بردارید و با بخش تعمیرات تخصصی موبایل ما با شماره 02167319 تماس بگیرید و تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند و مشکل شما را برطرف کنند.

مطالب مرتبط