اخبار فناوری

گوشی جدید لنوو K6 Note در هند معرفی شد…

blank

Lenovo K6 Note از شنبه آینده در خاورمیانه به فروش می رسد…


همانطور که لنوو قبلا هم اطلاع رسانی کرده بود و درست مطابق با انتظارات، لنوو گوشی هوشمند تازه وارد خود به نام Lenovo K6 Note را در بازار هند به صورت رسمی عرضه کرد. Lenovo K6 Note با کمینه قیمت حدود ۲۰۵ دلار در بازار هند قیمت گذاری شده است .این گوشی از شنبه آینده یغنی ۲۷ آذر ماه مصادف با ۱۷ دسامبر از طریق کانال های غیر رسمی برای فروش در خاور میانه آماده خواهد شد.در مورد مشخصات Lenovo K6 Note باید دانست که این گوشی هوشمند با باطری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساع که پاسخگوی نیازهای یک کاربر در طول یک روز است و در دو ساختار حافظه داخلی در دسترس قرار خواهد گرفت یکی از این ساختار های حافظه ۳۲GB/32GB و دیگری ۴GB/64GB خواهد بود. در کنار این گوشی ، هدست the ANT VR به همراه کنترلر VR نیز به فروش خواهد رسید. این هدست حدود ۲۰ دلار و کنترلر آن حدود ۴۰ دلار قیمت دارد. در صورتی که تمایل داردی هدفون و هدست جداگانه ای داشته باشید، به سایت کوک موبایل مراجعه نمایید. وزن این گوشی ۱۶۹ گرم وضخامت آن در حدود ۸٫۴ میلی متر است. ابعاد صفحه نمایش این گوشی نیز مانند بسیاری از تازه واردهای بازار موبایل ۵٫۵ اینچ است.

مدیر اجرایی معرفی و توزیع Lenovo K6 Note در هند به نام سودین ماتور که عضو گروه خرید و فروش موبایل لنوو است، گفته است : سرگرمی های بهتر با Lenovo K6 Noteصورت می گیرند و دلیل اصلی معرفی این گوشی در بازار هند نیز همین موضوع است.
این گوشی بر اساس مهم ترین فاکتورهای کلیدی برای یک گوشی هوشمند ساخته شده است و ویژگی هایی چون تتایتر پیشرفته تحت عنوان Theatermax و ضبط دالبی را پشتیبانی می کند . در این نسخه از گوشی لنوو سعی شده است موارد مربوط به چند رسانه های (مالتی مدیا) بسیار مورد توجه قرار گیرد و در آن سطح جدیدی از سرگرمی ها و بهبود های فوق العاده در این حوزه معرفی گردد.

مطالب مرتبط