ترفند آیفون

ایجاد پوشه های تو در تو در آیفون

blank

چگونه بر روی سیستم عاملios 10  (آیفون یا آیپد) پوشه های تو در تو درست کنیم ؟

زمانیکه سیستم عامل iOS را به‌روز‌‌ رسانی شد، متوجه شدند ساختار فولدر‌های تو در تو بر‌روی صفحه نمایشگر گوشی موبایل آیفون و آیپد کار نمی‌کند. امروزه راه جدیدی برای پوشه‌های تو در تو، روی صفحه نمایشگر ios 10 قرار داده‌اند. اگر شما از روش قدیمی ios 9 استفاده می‌کنید، باید گفت، آن روش دیگر بر روی سیستم عامل ios 10  جواب نخواهد داد.

پوشه‌های تو در تو بر روی صفحه گوشی چیست؟

صفحه گوشی خود را با روش‌های هوشمند بیشتری آماده کنید، این روش ها، استفاده از برنامه های باز و کلید های میانبر صفحه وب از محل مورد نظر را، در هر زمان آسان می‌سازد. در حقیقت شرکت اپل این گزینه بسیار خوب را در ios قرار نمی‌دهد اما کاربران ios سالهاست که این پوشه های تو در تو را تقاضا می‌کنند.

مراحل مختلف برای ایجاد پوشه‌های تو در تو ios 10 در حال اجرا بر روی آیفون یا آیپد:

آماده کردن طرح صفحه اصلی

فقط یک پوشه درست کنید (با کشیدن آیکون برنامه به داخل دیگری و سپس تکرار آن با پوشه موجود) فقط یک فضای برنامه را می‌بایست، در گوشه پایین نگاه دارید.

ایجاد یک پوشه جدید با استفاده از دو نرم افزار بر روی صفحه نمایش

یکی از آن دو نرم افزار را انتخاب کنید و یک پوشه ترکیبی آز آنها ایجاد کنید. یک برنامه را به داخل برنامه دیگر ببرید (بوسیله کشیدن و رها کردن) و سپس دکمه صفحه اصلی را بلافاصله فشار دهید.

حذف یک برنامه از فولدر ایجاد شده:

روی آیکون برنامه را تپ کرده و انگشتتان را نگه دارید سپس آن را به صفحه اصلی بکشید و خارج کنید.

مراحل نهایی:

برای ایجاد پوشه های داخل هم در ios 10 عملیات سریع دو انگشت را انجام دهید. سعی کنید یک برنامه یا پوشه را با ۲ تا به طور همزمان جایگزین کنید.

مطالب مرتبط