ترفند آیفون

ایا از قابلیت سرچ Histoy در مرورگر سافاری آیفون و آیپد خود اطلاع دارید؟

blank

ایا از قابلیت سرچ  Histoy در مرورگر سافاری آیفون و آیپد خود اطلاع دارید؟ شما می توانید در بین صفحات اینترنت که قبلا آنها را مشاهده کرده ایید جست و جو کنید و مجدد به این صفحات دسترسی داشته باشید. خیلی از کاربران از قابلیت سرچ در history سافاری خود اطلاعی ندارند و صفحات، عکس ها و ویدیو هایی که قبلا مشاهده کرده اند را برای بار دیگر نمی توانند پیدا کنند و اطلاعات مورد نیاز آن ها به دست فراموشی سپرده می شوند. برای مثال کلمه “تعمیر گوشی آب خورده” را در یکی از صفحات اینترنتی دیده و مطلبی را در رابطه با آن خوانده ایید ولی سایت یا لینکی که مربوط به این اسم باشد از خاطر شما رفته است و می خواهید آن را مجدد بیابید.

کوک موبایل در این مقاله راه حلی به شما ارائه می دهد تا بتوانید به اطلاعات و صفحات اینترنتی که قبلا دیده اید از یک روز تا چند سال قبل دسترسی داشته باشید و اگر کلمه ایی از عنوان مطلبی که قبلا دیده ایید در ذهن دارید، بتوانید آن را به راحتی پیدا کنید.

  • چگونه سرچ کردن در history مرورگر سافاری

نکته: قابلیت سرچ در history فقط برای آپدیت های جدید مرورگر سافاری می باشد. برای استفاده از این قابلیت ابتدا مرور گر خود را آپدیت کرده.

  • بر روی آیفون و آیپد برنامه سافاری را اجرا کرده و bookmark که آیکونی شبیه یک کتاب باز دارد را انتخاب کنید.

blank

  • بخش history را باز کرده.
  • در بالای بخش history بر روی قسمت خالی سرچ تحت عنوان Search History می توانید هر کلمه ایی را سرچ کنید و لینک مربوط به آن را پیدا کنید.

blankblank

و هنگامی که شما بر روی لینک کلیک می کنید سایت مورد نظر بلافاصله باز می شود.

فرقی نمی کند که اطلاعات چقدر قدیمی باشند همانطور که گفته شد اگر histoy خود را پاک نکرده باشید می توانید به اطلاعات خود از این طریق دسترسی داشته باشید و میان آن ها جست و جو کنید.

مطالب مرتبط