ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش ساخت اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

blank

آموزش ساخت اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین به صورت تصویری در این مقاله بررسی می شود.

تلگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان است که بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد. خیلی از کاربران علاقه مند هستند تا بدانند چطور می توان یک اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین ایجاد کرد و همین طور روشی را برای مخفی کردن شماره خود از چشم دیگران انجام دهند.

آموزش ساخت اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

تلگرام یک پیام رسان امن و قابل اعتماد است. امنیت، رابط کاربری شهودی و سادگی استفاده از تلگرام، این پیام رسان را در جایگاه فعلی خود قرار داده است. پاول دورف نیز وعده داده است که هرگز و تحت هیچ شرایطی حتی فشار دولت، این پیام رسان را نخواهد فروخت و همین امر اعتماد کاربران را به این پیام رسان، بیشتر کرده است.

اگر قصد دارید با همین شماره فعلی خود، دوباره اکانت بسازید، ابتدا باید اکانت را حذف کنید تا با این کار تمامی مخاطبان فعلی حذف شوند. پس از این کار به طور کامل از تلگرام خارج شوید.

در مرحله ی بعدی شما نیاز به یک برنامه جانبی دارید، نرم افزار AppOps، بهترین اپلیکیشن برای این کار است. برنامه را دانلود و سپس اجرا کنید. گزینه ی را Luunch Stock AppOps بزنید و از لیست برنامه هایی که پیش روی شما قرار دارد، تلگرام را انتخاب کنید.

در این مرحله باید  Read Contacts و Modify Contacts را غیر فعال کنید.

آموزش ساخت اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

اکانت تلگرام بدون دسترسی

حالا می توانید دوباره اکانت تلگرام بسازید و خیال تان از بابت دسترسی مخاطبین به شماره شما راحت باشد و در واقع یک اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبان داشته باشید.

مخفی کردن شماره در تلگرام

اگر بخواهیم کوتاه جواب دهیم باید بگوییم که نمی توان این کار را انجام داد. اما خبر خوش این است که در واقع نیازی به مخفی کردن شماره تلفن خود ندارید.

تلگرام از شماره تلفن شما برای تایید حساب کاربری شما استفاده می کند. هنگامی که برای اولین بار حساب کاربری در تلگرام باز می کنید، باید یک نام کاربری برای خود تعیین کنید که این نام کاربری در بیشتر گفت و گوهایی که انجام می دهید استفاده خواهد شد. سپس یک کد تایید برای تایید حساب کاربری به شما ارسال خواهد شد.

اکانت تلگرام بدون دسترسی

اکانت تلگرام بدون دسترسی

کاربران دیگر تلگرام، در صورتی که شما شماره آن ها را داشته باشید شماره تلفن شما را مشاهده خواهند کرد. برای مثال، دوستان، هر کسی که در فهرست مخاطبان شما قرار دارند و هر کسی که شماره تلفن خود را با او به اشتراک گذاشته اید. به طور کلی، اگر شما شماره کاربران دیگر را داشته باشید، آن ها نیز شماره شما را خواهند داشت.

اگر دوست جدیدی در تلگرام پیدا کنید یا نام کاربری خود را در اختیار کاربری قرار داده باشید، تا زمانی که شما خودتان شماره تلفن خود را در اختیار آن ها قرار نداده باشید، آن ها شماره تلفن شما را نخواهند داشت. اگر شما شماره خود را در اختیار کاربری قرار دهید و آن ها را به فهرست مخاطبان خود اضافه کنید، آن ها شماره تلفن شمارا خواهند دید، در غیر این صورت، آن ها شماره تلفن شما را نخواهند داشت.

این یک سیستم ساده است که در ظاهر حریم خصوصی را حفظ می کند و تا زمانی که شماره کاربری را به فهرست مخاطبان خود اضافه نکرده باشید، آن ها فقط نام کاربری شما را مشاهده خواهند کرد.

تلگرام برنامه قدرتمندی است امکانات فراوانی را برای کاربر فراهم می‌کند. امکاناتی که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند به دیگر افراد پیام ارسال کند یا از آن‌ها پیام دریافت کند. شاید در بعضی موارد کاربر نخواهد که شماره‌اش برای گیرنده آشکار شود. بنابراین نیاز به برنامه‌ای است که این امکان را فراهم نماید.AppOps Installer Pro برنامه‌ای فوق‌العاده کاربردی و به گونه‌ای امنیتی برای مدیریت دسترسی اپلیکیشن‌های نصب‌شده بر روی دیوایس‌های اندرویدی است. این برنامه امکان دسترسی به برنامه‌ها بدون نیاز به روت کردن گوشی را می‌دهد و می‌تواند لیستی عظیم از کاربران را مورد پوشش خود قرار دهد.

اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

اگر می‌خواهید به کسی پیام دهید ولی شماره شما مشخص نباشد، با ما همراه باشید.

برای این کار باید برنامه کمکی AppOps Installer Pro را بر روی گوشی خود نصب کنید.

1.ابتدا برنامه AppOps Installer Pro را اجرا کنید. در صفحه اصلی برنامه روی گزینه Launch Stock AppOps کلیک کنید.

اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

2.در این مرحله وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن تمامی برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی شما نمایش داده شده‌اند. از بین ‌آن‌ها برنامه telegram را پیدا کنید و انتخاب کنید.

اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

3.در این مرحله کافی است تیک کنار دو گزینه Modify Contacts و Read Contacts را بردارید و این دو گزینه را غیرفعال نمایید.

اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین

به این ترتیب با موفقیت می‌توانید اکانت تلگرام خود را فعال کنید و پیام ارسال کنید بدون این‌که شماره شما برای گیرنده مشخص باشد.

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پست “آموزش ساخت اکانت telegram بدون دسترسی به مخاطبین-مخفی کردن شماره” مراجعه نمایید.

سوالات متداول- آموزش ساخت اکانت تلگرام بدون دسترسی به مخاطبین- مخفی کردن شماره

1- چگونه در تلگرام شماره تلفنم را مخفی کنم؟

اگر ترجیح می دهید در ارتباطات خود در تلگرام شماره تلفن خود را مخفی نگه دارید، مراحل زیر را دنبال کنید:
1- برنامه تلگرام را باز کنید و روی گزینه تنظیمات ضربه بزنید.
2- روی گزینه Privacy and Security ضربه بزنید.
3- روی گزینه Phone number ضربه بزنید.
4- یا روی گزینه My Contacts (شماره تلفن شما را فقط مخاطبین تان می بینند) و یا روی گزینه Nobody (هیچ کس شماره شما را نمی بیند) ضربه بزنید.

2- در تلگرام چگونه می توانم شماره تلفنم را خصوصی کنم؟

برای مخفی کردن شماره تلفن و پنهان کردن آن از چشم مخاطبین در تلگرام وارد تنظیمات شده و در قسمت حریم خصوصی و امنیت گزینه شماره تلفن را انتخاب کنید، در آنجا گزینه هایی برای خصوصی کردن شماره تلفن خود وجود دارد می توانید شماره خود را برای همگان مخفی کنید و یا کاری کنید که فقط مخاطبین شما بتوانند شماره شما را ببینند.

3- چگونه می توانم شماره مخفی شده در تلگرام را پیدا کنم؟

امکان دسترسی به شماره مخفی شده در تلگرام وجود ندارد، مگر اینکه فردی که شماره خود را مخفی کرده است شما را به عنوان یک استثنا در تنظیمات حریم خصوصی شناخته است، و شماره را برای شما نمایش داده باشد. برنامه تلگرام جنبه امنیت و حریم خصوصی را به خوبی رعایت می کند و در صورتی که بخواهید اطلاعات و یا شماره تلفن خود را پنهان کنید، دیدن آن غیرممکن است.

4- آیا می توانیم از طریق شماره تلفن، شخصی را در تلگرام پیدا کنم؟

به منوی “مخاطبین” بروید. روی نماد علامت + ضربه بزنید. شماره تلفن فرد مورد نظر خود را وارد کنید. اگر آن شخص در لیست مخاطبین تلگرام شماست، با شماره تلفن، او را پیدا خواهید کرد.

5- آیا می توانم در تلگرام ناشناس باشم؟

تلگرام به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت ناشناس پیام، عکس، ویدئو، فایل صوتی و سایر فایل ها را ارسال کنند. همچنین، پروتکل رمزگذاری سفارشی تلگرام نشان داده است که دارای مشکلات قابل توجهی در زمینه امنیت و قابلیت اطمینان است.

6- چگونه می توانم از تلگرام بدون شماره موبایل استفاده کنم؟

ساده ترین راه برای ثبت نام در حساب تلگرام بدون استفاده از شماره تلفن اصلی خود، استفاده از برنامه ای به نام TextNow است. TextNow شماره تلفن مستقر در ایالات متحده یا کانادا را به کاربران خود ارائه می دهد که می توانید از آن برای تأیید حساب تلگرام خود استفاده کنید.

7- آیا تلگرام قابل ردیابی است؟

در رمزگذاری واتس اپ از استاندارد رمزگذاری Open Whisper Systems منبع باز استفاده می شود، در حالی که تلگرام از یک سیستم رمزگذاری اختصاصی استفاده می کند که به طور کامل برای عموم آزاد نیست. پیام ها و فایل های پاک شده نیز به طور دائمی از سرورهای تلگرام پاک می شوند.

8- چگونه می توان شماره ربات تلگرام را دریافت کنم؟

متأسفانه Telegram Bot API شماره تلفن را بر نمی گرداند. در عوض یا باید از روشهای Telegram API استفاده کنید یا اینکه صریحاً از کاربر بخواهید. همچنین نمی توانید با آن دوست پیدا کنید.

9- آیا در تلگرام می توانم دو اکانت داشته باشم؟

داشتن چندین اکانت در تلگرام روی دستگاهای اندروید و iOS در دسترس می باشد به طوریکه می توانید تا سه شماره مختلف را برای ساخت اکانت روی یک دستگاه داشته باشید و یا هم تلگرام شخصی و هم تلگرام کاری داشته باشید.

10- آیا امکان هک شدن از طریق تلگرام وجود دارد؟

یک حفره امنیتی به هکرها اجازه می دهد به حساب های تلگرام دسترسی پیدا کنند. تلگرام یکی از پرکاربردترین برنامه های پیام رسان است که تقریباً 200 میلیون کاربر از سرویس آن استفاده می کنند. تا بحال طراحی فرآیندهای ورود به سیستم، توسط هکرها برای سرقت اطلاعات کاربران سیاستمداران در سراسر جهان استفاده شده است.

مطالب مرتبط