اخبار فناوری

اپلیکیشن Study برنامه ي جديد فیسبوک به شما پول مي دهد

اپلیکیشن Study برنامه ي جديد فیسبوک به شما پول مي دهد

برنامه مطالعاتی فیسبوک(study) برای اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن هایی که استفاده می کنید پول می دهد

امروز فیسبوک اعلام کرد که اپلیکیشن جدیدش برای کاربران برنامه اندرویدی را با نام Study منتشر کرده است. این اپلیکیشن به این شرکت در مورد تحقیقات بازاری کمک می کند و به تمام شرکت کننده ها پول داده می شود. این اپلیکیشنی نیست که شما بتوانید هر زمان آن را از Google Play دانلود نمایید. در عوض، فیسبوک به صورت آنلاین تبلیغاتی را به نمایش می گذارد و اگر شما بر روی آن کلیک نمایید، می توانید برای دانلود Study ثبت نام نمایید. با این حال شما باید واجد شرایط باشید، و اگر باشید، این اپلیکیشن مانند معجزه در Play Store نمایش داده می شود.

دردسر FTC در راه روشن کردن تکلیف Facebook

کسانی که در این برنامه ثبت نام می کنند، می آموزند که این برنامه چطور کار می کند و چه اطلاعاتی را جمع آوری می نماید. همانطور که مرحوم Robin Williams گفته است: “شفافیت، عجب مفهومی”. فیسبوک در مورد استفاده از اطلاعات نوجوانان نیز حساس است و برای نصب Study باید حداقل 18 سال داشته باشید. شرکت کنندگان هر زمان که بخواهند می توانند از این برنامه خارج شوند. در حال حاضر، این برنامه تنها در ایالات متحده و هند در اختیار خواهد بود.

اپلیکیشن Study برنامه ي جديد فیسبوک به شما پول مي دهد

اپلیکیشن Study برنامه ي جديد فیسبوک

فیسبوک می گوید اطلاعاتی که جمع آوری می کند به شرح زیر است:

  • اپلیکیشن هایی که بر روی تلفن همراه خود نصب کرده اید.
  • چقدر زمان برای هر اپلیکیشن صرف کرده اید.
  • کشوری که در آن زندگی می کنید، تلفن همراهی که از آن استفاده می نمایید و این که چه شبکه ای بر روی تلفن شما در حال اجرا است.
  • قابلیت های اپلیکیشني که شما استفاده می نمایید.

اپلیکیشن Study، نام های کاربری، رمز های عبور و اطلاعاتی که بر روی تلفن همراه خود دارید را جمع آوری نمی کند. این اطلاعات به اشخاص ثالث فروخته نمی شود، برای بهینه سازی تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد و اگر کاربر، حساب کاربری در فیسبوک داشته باشد، این اطلاعات در آن جا ذخیره می شوند.

در حالی که فیسبوک هنوز اعلام نکرده که برای این اطلاعات چقدر پول به شما می دهد، تنها گفته است که کاربران برای به اشتراک گذاری اطلاعات نحوه استفاده آن ها از اپلیکیشن ها می توانند پول در بیاورند.

مطالب مرتبط