اخبار فناوری

بازار اروپايي 31 درصد فروش بيشتر Samsung Galaxy S10

بازار اروپايي 31 درصد فروش بيشتر Samsung Galaxy S10

فروش سری Samsung Galaxy S10 در یک بازار اروپایی 31 درصد بیشتر است

سال پیش، سامسونگ در حال دست و پنجه نرم کردن برای فروش تعداد معمول از تلفن های هوشمند پرچم دار خود بود، اما امسال داستان برای این شرکت کره جنوبی مخصوصا در هلند متفاوت است.

فروش فوق العاده صد هزار دستگاه تنها در عرض سه ماه

در اخباری که امروز منتشر شد، سامسونگ اعلام کرد که فروش سری گوشی های Galaxy S10 در کشور هلند از صد هزار دستگاه در عرض سه ماه، از زمانی که این گوشی ارائه شده بود، پیشی گرفته است. این مقدار مشخصا با تعداد دستگاه هایی که سامسونگ در بازار های دیگر همانند ایالات متحده یا بریتانیا فروخته است، قابل مقایسه نیست، اما به هر حال شاهکاری بسیار تامل برانگیز است. همان طور که شرکت اعلام کرده است، این مرحله مهم در واقع به این معناست که مصرف کنندگان هلندی 31 درصد گوشی پرچم دار بیشتری نسبت به سال 2018 خریداری کرده اند، یعنی این که در این بازه زمانی این برند گوشی های تلفن همراه تنها شصت و نه هزار گوشی Galaxy S9 فروخته بود.

بازار اروپايي 31 درصد فروش بيشتر Samsung Galaxy S10

Samsung Galaxy S10

سامسونگ این مقدار فروش را بر اساس مدل های مختلف ارائه نداده است. جریانات گذشته حاکی از این هستند که Galaxy S10+ از همه محبوب تر بوده است، اما مشخص شده است که کدام رنگ ها از همه محبوب تر بوده اند. به طور مشخص، مشخص شده است که پنجاه هزار دستگاه (50 درصد) رنگ مشکی بلوری داشته اند در حالی که بیست هزار واحد (20 در صد) رنگ سفید بلوری داشته اند. در جایگاه سوم نیز رنگ سبز بلوری با هجده هزار واحد (18 در صد) قرار دارد.

سامسونگ می تواند امسال 45 میلیون واحد دستگاه تلفن همراه به فروش برساند

نمودار های فروش برای سری Galaxy S10 در مقیاس جهانی تا به حال ارائه نشده اند، اما گزارش که ماه پیش منتشر شد، نشان داده است که دو میلیون واحد گوشیGalaxy S10 ، Galaxy S10+ و Galaxy S10e تنها در ماه مارس به ایالات متحده فرستاده شده اند.

مشخص نیست که کارایی این تلفن های همراه در دیگر کشور ها چگونه بوده است، اما طبق گزارش ها، سامسونگ در حال تجربه پیش سفارش های زیادی از این سه مدل گوشی در بازار هاي بریتانیا و برزیل و بازار های دیگر بوده است. در اوایل ماه مه، طبق گزارش ها، فروش سری گوشی های Galaxy S10 در چین 120 تا 130 درصد نسبت به Galaxy S9 بیشتر بوده است که با توجه به داشتن سهم اندکی توسط این شرکت کره ای در بازار چین، پیشرفت خوبی حساب می شود.

بازار اروپايي 31 درصد فروش بيشتر Samsung Galaxy S10

نمايي از پشت Samsung Galaxy S10

اگر پیش بینی های اولیه طبق روز های گذشته باشد، فروش بین المللی Galaxy S10 می تواند تا آهر ماه ژوئن به 20 میلیون واحد برسد. پراکندگی این فروش ها بر اساس بازار های متفاوت غیر واضح باقی می ماند، اما رسیدن به این مقدار می تواند نشانگر افزایش 800 هزار واحدی نسبت به فروش 19.2 میلیونی گوشی Galaxy S9 در همین بازه زمانی در سال پیش باشد. آنالیزور Ming Chi Kuo از قبل پیش بینی کرده بود که تا آخر سال 2019 مقدار فروش این سری گوشی ها بین 40 تا 45 میلیون واحد خواهد بود که اگر درست باشد، سامسونگ برای اولین بار بعد از سال 2016، که در این سال سامسونگ با 48.7 میلیون گوشی Galaxy S7 به فروش رساند، رکورد فروش بیشتر از 40 میلیون واحد را می شکند.

گوشی Galaxy Note 10 به زودی درخواست برای پرچم داران سامسونگ را افزایش می دهد

به طور طبیعی انتظار می رود که در خواست برای سری گوشی های Galaxy S10 در نیمه دوم سال کاهش یابد. خوشبختانه، سامسونگ دو پرچم دار جدید در قالب گوشی های Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10 Pro در آستین دارد.

انتظار می رود که مدل غیر Pro از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی استفاده کند و این در حالی است که طبق گزارش ها مدل بزرگ تر از پنل 6.75 اینچی استفاده خواهد نمود. با وجود اختلاف در اندازه ها، قرار است که هر دو مدل از پنل Infinity-O که برای حضور یک دوربین Punch hole کوچک در وسط صفحه نمایش طراحی شده است، استفاده نمایند.

طبق شایعات، در پشت گوشی ها قرار است یک تغییر بزرگ در چیدمان دوربین ها در سری Galaxy Note به وجود بیاید. به طور واضح تر، گوشی های Note 10 و Note 10 Pro قرار است تا از سیستم دوربين عمودی در مقایسه با سیستم دوربین افقی که قبلا سامسونگ از آن استفاده می کرده است، استفاده شود. همانند Galaxy S10 هر دو مدل قرار است که از سیستم سه دوربینه استفاده کنندکه شامل لنز های telephoto و دوربین با زاویه دید بسیار باز می باشد. اگر چه، مدل Pro به عنوان جایزه یک سنسور Time of Flight نیز خواهد داشت.

مطالب مرتبط