ترفند شبکه های اجتماعی

استفاده از نسخه تحت وب تلگرام Telegram Web

استفاده از نسخه تحت وب تلگرام

برخی کاربران تمایل دارند، تلگرام خود را بدون نصب نرم افزار در کامپیوتر و یا لب تاپ خود اجرا کنند و اغلب کاربران تلگرام از این موضوع مطلع نیستند که استفاده از این برنامه پیام رسان حتی از طریق مرورگر و بدون نیاز به نصب هیچ برنامه جانبی خاصی ممکن است. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی استفاده از نسخه تحت وب تلگرام (Telegram Web) بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ استفاده از نسخه تحت وب تلگرام Telegram Web

هم اکنون یکی از محبوب ‌ترین پیام رسان ها یا برنامه های مسنجر موجود، تلگرام است. تلگرام شامل اپلیکیشن‌ های سازگار با سیستم عامل‌های iOS، اندروید، ویندوزفون، مک‌ او اس (MacOS)، لینوکس و ویندوز می باشد و علاوه بر این ها قابلیت اجرای مستقیم از طریق مرورگر را نیز دارد ولی همه ی اینها مستلزم اتصال به اینترنت است. وقتی تلگرام خود را از طریق مرورگر باز و اجرا نمایید، به این تلگرام اصطلاحاً نسخه تحت وب تلگرام (Telegram Web) گفته می ‌شود. برای این کار و استفاده از نسخه تحت وب تلگرام، لازم نیست اپلیکیشن تلگرام را بر روی کامپیوتر، لپ‌تاپ و غیره خود نصب کنید.

برای اینکه بتوانید از نسخه تحت وب تلگرام استفاده کنید فقط باید به یک مرورگر و شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید. اگر می خواهید به چگونگی استفاده از این نسخه ی تلگرام یعنی نسخه تحت وب (Telegram Web) تلگرام اطلاع پیدا کنید، مطالب ما در این مقاله را مطالعه کنید.

چگونگی استفاده از نسخه تحت وب تلگرام Telegram Web

برای اینکه بتوانید از نسخه تحت وب تلگرام استفاده کنید باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا مرورگر خود را بازکنید.
  • با کلیک بر روی لینک Telegram Web به صفحه تحت وب تلگرام مراجعه نمایید
  • در صفحه ی باز شدهSign in، کشور محل سکونت خود را تعیین کرده و شماره تماس مورد نظر خود را وارد کنید.
نسخه تحت وب تلگرام

نسخه تحت وب تلگرام

دو روش بک آپ تلگرام از طریق کامپیوتر را مطالعه کنید.

  • بعد از وارد کردن کشور و شماره تماس بر روی گزینه Next کلیک کنید.
ورود به وب تلگرام
  • در صفحه ی بعدی کد تاییدی برای شماره تماسی که وارد کرده بودید ارسال می گردد. این کد تایید را در فیلد مربوطه تایپ کنید.

همانطور که می بینید، در این شرایط نسخه تحت وب تلگرام (Telegram Web) اجرا و شما با استفاده از مرورگر و بدون نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی می توانید به تعامل با اکانت تلگرام مورد نظر خود بپردازید. به این نکته توجه داشته باشید که امکان استفاده همزمان از یک اکانت تلگرام در چند دستگاه مختلف و با روش‌ های متنوع وجود دارد. این موضوع به این معناست که مثلاً شما می‌توانید یک اکانت تلگرام را در گوشی اندرویدی خود (از طریق اپلیکیشن)، هم در گوشی iOS خود از طریق اپلیکیشن و هم در لپ ‌تاپ ویندوزی خود از طریق نسخه تحت وب یا نسخه ویندوزی به طور همزمان اجرا و از آن استفاده نمایید.

همچنین در مورد هر مشکل و سوالی درباره ی گوشی اندروید و آیفون خود می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. تکنسین های آموزش دیده ما  آماده هر گونه خدمات رسانی به شما عزیزان هستند و بسیاری از خدمات تعمیرات موبایل را تقریباً در همان روز انجام خواهند داد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *