ترفند شبکه های اجتماعی

ارورهای instagram و راه حل رفع آن!

ارورهای instagram و راه حل رفع آن!

شاید شما هم حین کار با اپلیکیشن instagram  با ارورها و مشکلاتی مواجه شده باشید که نمی‌دانید علت آنها چیست و چطور مرتفع می‌شوند.

در این مطلب ما شما را با دلیل این مشکلات و راه‌حل آنها آشنا می‌کنیم.

ارورهای اینستاگرام و راه حل رفع آن!

ارورهای اینستاگرام و راه حل رفع آن!

ارورهایی که به آنها برمی‌خورید:

  • هنگامی که می‌خواهم عکسی آپلودکنم، instagram از کار می‌افتد.

علت و راه‌حل: احتمالاً حافظۀ دستگاه شما پر است یا برنامه‌های زیادی هم‌زمان در حال اجرا شدن هستند. سعی کنید کمی حافظۀ گوشی موبایل یا تبلت را خالی کنید و دستگاه را یک‌بار خاموش و روشن کنید تا مشکل برطرف شود.

  • زمانی که می‌خواهم عکسی آپلود کنم، اینستاگرام هنگ می‌کند.

علت و راه‌حل: در این حالت احتمالا ارتباط درون برنامه‌ای دچار مشکل شده است. یک‌بار  instagram را ببندید و دوباره باز کنید. در اکثر مواقع مشکل برطرف می‌شود.

  • اپ استور می‌گوید اینستاگرام روی دستگاه من نصب شده است، اما این‌طور نیست.

راه‌حل: اگر می‌خواهید  instagram اینستاگرام را آپدیت کرده یا دوباره نصب کنید اما دکمۀ “Install” در اپ استور غیرفعال است، گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید و توسط iTunes اطلاعات خود را سینک کنید.

  • instagram  حجم زیادی را در حافظۀ گوشی اشغال کرده است.

علت و راه‌حل: هرقدر بیشتر از یک اپلیکیشن استفاده کنید، حجم بیشتری از حافظه را به خود اختصاص خواهد داد. اکثر تلفن‌های همراه هر چند روز اطلاعات غیرمفید اپلیکیشن‌ها را حذف می‌کنند. اگر تمایل دارید اطلاعات اینستاگرام را به صورت دستی پاک کنید، می‌توانید برنامه را از روی گوشی پاک و دوباره نصب کنید. اطلاعات پروفایل شما، عکس‌ها، فالوئرها و… حذف نخواهند شد.

  • اینستاگرام روی آیفون من در حالت “Installing” مانده است.

راه‌حل: یک‌بار گوشی را خاموش و روشن کنید. سپس اینستاگرام را دوباره نصب کنید. اگر مشکل همچنان باقی بود، اطلاعات را با iTunes در کامپیوتر سینک کنید.

  • نمی‌توانم عکس آپلود کنم.

علت و راه‌حل: احتمالا سیگنال وای‌فای یا اینترنت سیم‌کارت ضعیف است. اینترنت را خاموش و روشن کنید یا منبع آن را عوض کنید. سپس دکمۀ Retry را لمس کنید.

  • نمی‌توانم کامنتی را پاک کنم.

علت و راه‌حل: شاید آن کامنت قبلا توسط نویسندۀ آن پاک شده است و صفحۀ شما هنوز به ‌روزرسانی نشده است. توجه داشته باشید شما فقط می‌توانید کامنتی که خود نوشته‌اید یا کامنت دیگران زیر عکس خود را پاک کنید. در غیر این دو حالت، قادر به پاک کردن آن نیستید.

  • نمی‌توانم کامنت بگذارم.

علت و راه‌حل: شاید نسخۀ  instagram شما قدیمی است. ابتدا آن را به آخرین ورژن موجود ارتقاء بدهید. اگر  مشکل همچنان باقی است، به این موارد توجه کنید:

شما نمی‌توانید بیش از 5 نفر را در یک کامنت منشن کنید.

نمی‌توانید بیش از 30 هشتگ را در یک کامنت بنویسید.

نمی‌توانید یک کامنت تکراری را چندین بار پشت هم پست کنید.

  • من گزینۀ دریافت نوتیفیکیشن را در اینستاگرام فعال کرده‌ام، اما آنها نشان داده نمی‌شوند.

راه‌حل: اگر دریافت گزینه را در اپلیکیشن اینستاگرام فعال کرده‌اید اما آنها را دریافت نمی‌کنید، لازم است بخش دریافت نوتیفیکیشن اپ‌ها را در بخش تنظیمات گوشی فعال کنید.

  • برای من ایمیل آمده که خواسته‌ام حساب جدیدی در اینستاگرام فعال کنم، اما چنین کاری نکرده‌ام.

علت و راه‌حل: به احتمال زیاد شخصی سعی کرده است با ایمیل شما حساب کاربری ایجاد کند. برای حل کردن مشکل مراحل زیر را انجام بدهید:

الف) اگر حساب کاربری در اینستاگرام دارید از آن خارج شوید، اما قبل از آن مطمئن شوید که به ایمیلی که در مشخصات این حساب ثبت کرده‌اید دسترسی دارید.

ب) در قسمت پایین ایمیلی که از طرف  instagram ارسال شده است این جمله وجود دارد:let us know روی آن کلیک کنید که  instagram بفهمد آن شخصی که تلاش کرده وارد حساب شما بشود خودتان نبوده‌اید.

اگر دارای حساب اینستاگرامی نیستید، فقط مرحلۀ ب را انجام بدهید.

  • نام کاربری خود را در اینستاگرام تغییر داده‌ام، اما هنوز همان نام قدیمی را می‌بینم.

راه‌حل: مشکل خاصی وجود ندارد. نام شما تغییر کرده است و برای دیگران هم نمایش داده می‌شود. اما ممکن است کمی طول بکشد تا خودتان این تغییر را مشاهده کنید. اگر خیلی عجله دارید، یک‌بار اپ را حذف و دوباره نصب کنید.

  • اینستاگرام اجازه نمی‌دهد فرد جدیدی را فالو کنم.

علت: برای جلوگیری از فعالیت‌های هرز و بی‌علت، اینستاگرام اجازه نمی‌دهد هیچ حساب کاربری بیش از 7500 فرد دیگر را فالو کند. مهم نیست خودتان چقدر فالوئر دارید، اما اگر به مرز 7500 نفر رسیده باشید نمی‌توانید حتی یک نفر بیشتر را فالو کنید؛ مگر آنکه از دوستان قدیمی کسی را حذف کنید.

ارورهای اینستاگرام و راه حل رفع آن!

ارورهای اینستاگرام و راه حل رفع آن!

مواردی که گفته شد معمول‌ترین ارورهایی است که ممکن است هنگام کار با  instagram با آنها روبرو شوید. امیدواریم این مطلب سوال‌ها و ابهامات را پاسخ داده باشد و مشکل شما با این اپلیکیشن حل شده باشد. اگر باز هم مشکلی باقی بود، می‌توانید به بخش پشتیبانی خود اینستاگرام مراجعه کنید و مورد پیش آمده را گزارش داده و منتظر پاسخ بمانید.

در این پست به ارور های اینستاگرام و راه حل رفع آن اشاره شد شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن اینستاگرام به پست صفرتاصد اینستاگرام مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط