ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ارسال پیام های ناپدید شونده در اینستاگرام با Vanish Mode

نحوه ارسال پیام های ناپدید شونده در اینستاگرام

در این مطلب قصد داریم تا در مورد نحوه ارسال پیام های ناپدید شونده در اینستاگرام با استفاده از Vanish Mode صحبت کنیم. اینستاگرام به طور قطع یکی پر طرفدارترین نرم افزارهایی بود که در سال های اخیر روی کار آمد. به لطف فیلترهای متنوع و جذابی هم که داشت طرفداران بیشتری را جذب کرد تا با این برنامه سرگرم شوند. علاوه بر گذاشتن عکس ها و ویدئوهای متنوع از طریق این برنامه، می توانید از حالت گفتگو و چت نیز در آن استفاده نمایید. در مواردی پیش می آید که نمی خواهید پیام های ارسالی شما در تاریخچه چت باقی بماند. در زیر به مراحل ارسال پیام های ناپدید شونده در اینستاگرام اشاره می کنیم.

مراحل ارسال پیام های ناپدید شونده در Instagram

اینستاگرام برای ارسال متن ها و پیام هایی که به طور خود به خود از بین بروند حالتی را در اختیار کاربر قرار داده که Vanish Mode نامیده می شود. در مود Vanish هر پیام متنی، عکس یا ویدئویی که شما ارسال کنید به طور خود به خود و درست بعد از دیدن دریافت کننده پیام، از بین خواهند رفت. برای شروع مراحل ارسال پیام های ناپدید شونده مطمئن شوید که آخرین ورژن از اینستاگرام را بر روی گوشی موبایل اندرویدی یا گوشی موبایل آیفون خود دارید.

مرحله اول: اینستاگرام را باز کنید و به صفحه پیام ها بروید

بعد از اینکه مطمئن شدید آخرین به روز رسانی اینستاگرام را در گوشی خود نصب کرده اید، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. به قسمت گوشه بالای سمت راست تصویر رفته و قسمت پیام های شخصی یا دایرکت ها را باز کنید.

اینستاگرام را باز کنید و به صفحه پیام ها بروید

اینستاگرام را باز کنید و به صفحه پیام ها بروید

مرحله دوم: چت مورد نظر برای ارسال پیام ناپدید شونده را انتخاب نمایید

در این قسمت بر روی مکالمه یا چتی که می خواهید برای آن از Vanish Mode استفاده کرده یا پیام ناپدید شونده ارسال کنید، باز نمایید. دست خود را در بالای باکس متن بکشید تا حالت Vanish Mode (مطابق شکل زیر) برای شما نشان داده شود. وقتی این حالت با موفقیت فعال شد، اینستاگرام بک گراند این چت را برای شما آپدیت خواهد کرد. بنابراین بک گراند چت با یک سایه تیره تر نمایش داده می شود و با تعدادی گرافیک و انیمیشن های کوچک به شما اعلام خواهد کرد که حالت ونیش مود برای شما فعال است.

چت مورد نظر برای ارسال پیام ناپدید شونده را انتخاب نمایید

چت مورد نظر برای ارسال پیام ناپدید شونده را انتخاب نمایید

مرحله سوم: ادامه ارسال پیام ها در حالت Vanish Mode

وقتی حالت Vanish Mode در یک چت فعال شد، شما می توانید به ارسال پیام های عادی برای افراد دیگر اقدام نمایید. همچنین ارسال دیگر فرمت های قابل ارسال در اینستاگرام مانند استوری، پست، ویدئو و IGTV بدون مشکل صورت خواهد گرفت.

ادامه ارسال پیام ها در حالت Vanish Mode

ادامه ارسال پیام ها در حالت Vanish Mode

مرحله چهارم: پاک شدن پیام های قبلی بعد از اتمام حالت Vanish Mode

زمانی که شما تصمیم می گیرید حالت Vanish Mode را غیر فعال کنید، باید دوباره مثل حالت فعال شدن چت را به سمت بالا بکشید تا این مود برای آن چت غیر فعال شود. فقط اینستاگرام همه آن پیام ها ار حذف خواهد کرد.

پاک شدن پیام های قبلی بعد از اتمام حالت Vanish Mode

پاک شدن پیام های قبلی بعد از اتمام حالت Vanish Mode

در زمانی که حالت Vanish Mode  فعال است اگر فرد دریافت کننده بخواهد از چت شما اسکرین شات بگیرد، برای شما یک پیام و نوتیفیکیشن ارسال می شود که از آن مطلع شوید. برای حفظ امنیت بیشتر در اینستاگرام، وقتی شما پیام های ناپدید شونده ارسال می کنید، مخاطب هم پیام را دریافت می کند و پیام حذف می شود، تا یک ساعت تاریخچه این پیام ها در خود اینستاگرام حفظ می شود. این برای حفظ موازینی است که اگر سوء استفاده های غیر قانونی یا موارد اینچنینی انجام شد این پیام ها توسط اینستاگرام قابل بازگشت باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *