ترفند شبکه های اجتماعی

ارسال مخاطب تلگرام برای کاربری دیگر

ارسال مخاطب تلگرام برای کاربری دیگر

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند در شبکه های اجتماعی عضو هستند. در بین این شبکه های اجتماعی، تلگرام به خاطر به روز بودن و داشتن قابلیت های فراوان و ارائه ی امکانات جدید، در بین همه ی کاربران جایگاه ویژه ای دارد. یکی از قابلیت های جالب تلگرام اشتراک گذاری یا ارسال مخاطب تلگرام می باشد. بدین معنی که اگر کاربری مخاطب تلگرام باشد می توان اطلاعات تماس آن کاربر را با شخص دیگری به اشتراک گذاشت. این عمل به سادگی صورت می گیرد. در این مقاله قرار است چگونگی اشتراک گذاری یا ارسال مخاطب تلگرام برای سایر کاربران را آموزش دهیم. پس ما را همراهی کنید.

مقدمه‌ اشتراک گذاری و ارسال مخاطب تلگرام برای سایر کاربران

همانطور که گفته شد تلگرام این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در صورت تمایل بتوانند مستقیماً از طریق این پیام رسان نسبت به ارسال یا اشتراک گذاری مخاطبین تلگرام با سایر کاربران اقدام نمایند. برای مثال فرض کنید که می خواهید اطلاعات تماس یکی از دوستان خود را برای دوست دیگری ارسال کنید. در این حالت اگر هر دو کاربر اکانت تلگرام فعال داشته باشند، به راحتی می توان این کار را انجام داد. پیش از این در مقاله ای دیگر در مورد آموزش “چگونگی ارسال مخاطب گوشی برای کاربران تلگرام” صحبت کردیم و آن در حالتی بود که مخاطب جزء لیست مخاطبین گوشی ما بود، ولی در اینجا قرار است به اشتراک گذاری مخاطب تلگرامی بپردازیم. فقط نکته ‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که شما در حالتی می توانید اکانت کاربری را در تلگرام اشتراک گذاری کنید که شماره وی را ذخیره داشته باشید. بنابراین امکان اشتراک گذاری یا ارسال مخاطبینی که شماره تماس آن‌ ها را ندارید، از طریق تلگرام وجود ندارد. در صورتی که شماره کاربر را ندارید، می توانید از اشتراک گذاری آیدی تلگرام (Telegram ID) استفاده نمایید.

نحوه ی ارسال مخاطب گوشی برای کاربران تلگرام را مطالعه کنید.

چگونگی اشتراک گذاری یا ارسال مخاطب تلگرام برای کاربری دیگر

بار دیگر به این موضوع اشاره می کنیم، که اشتراک گذاری یا ارسال مخاطب تلگرام فقط در صورتی امکانپذیر است که شماره آن مخاطب را ذخیره داشته باشید. برای اینکه بتوانید مخاطبین تلگرام خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه بزنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان گردد.
  • حال گزینه Contacts را انتخاب کنید.
  • در این بخش اکانت یا مخاطب مورد نظرتان که قصد ارسال مشخصاتش را برای کاربر دیگر دارید، انتخاب نمایید.
  • نام آن مخاطب را از منوی فوقانی صفحه لمس کرده تا اطلاعات آن نمایان گردد.
  • در بخش پنجره ی گفتگوی فرد، آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
ارسال مخاطب تلگرام برای کاربری دیگر

ارسال مخاطب تلگرام برای کاربری دیگر

  • در پنجره کوچک باز شده، گزینه Share را انتخاب کنید.
  • بعد پنجره گفتگویی که تمایل دارید مشخصات آن مخاطب در آن پنجره گفتگوی ارسال شود، را انتخاب کنید.
  • در نهایت گزینه Ok را در پنجره پاپ آپ نمایان شده انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا به راحتی اشتراک گذاری یا ارسال مخاطب تلگرام برای کاربر دیگر صورت می گیرد. فقط به این مورد توجه داشته باشید که کاربر مقابل نیز باید کاربر فعال در تلگرام باشد و حتماً پنجره گفتگویی با وی داشته باشید.

آموزش ویدئویی اشتراک گذاری یا ارسال مخاطب تلگرام برای سایر کاربران

blank

مطالب مرتبط