اخبار فناوری

اجراهای متنوع سوپر ماریو روی گوشی های آیفون…

blank

Nintendo بازی نوستالژیک سوپرماریو را برای آیفون ها عرضه کرد…

بلاخره زمان آن رسید که بازی سوپر ماریو روی App Store  قرار بگیرد.بلاخره Nintendo  بازی نوستالژیک و دوست داشتنی سوپر ماریو را برای نسخه های سیستم عامل iOS توسعه داد و آن را در App Store  قرار داد. کسانی که عاشق این بازی هستند می توانند این بازی را به صورت رایگان از App Store   دانلود کرده و از بازی لدت ببرند.اگر تا به حال ماریوی دیگری را بازی می کرده اید، عنوان جدید Nintendo شما را سورپرایز خواهد کرد: توسعه دهنده ژاپنی سوپر ماریوی اذعان کرده است که شما می توانید این نسخه از سوپر ماریو را تنها با یک دست بازی کنید.

اجرای سوپرماریو یک پلت فرم برای هدایت ماریو  است که شامل مجموعه ی گسترده ای از پرش ها و … است. بسته به اینکه زمانبندی ضربه هایی که بر صفحه نمایش وارد می سازید ماریو به صورت کاملا متفاوتی رفتار خواهد کرد در نتیجه این کاملا به شما بستگی دارد که آرام بدوید تا به هدفتان برسید.

 فازغ از اینکه شما چه هدفی را از دویدن ماریو دنبال می کنید ، باید پرنسس را از قلعه دشمن نجات دهید.این بازی با ۶ فضای متفاوت که شامل ۲۴ مرجله است برای موبایل ها طراحی شده است.

یکی دیگر از طراحی های  اجرای سوپر ماریو به بازی کنندگان این امکان را می دهد که با دوستان خود رقابت کنند و در سطح بالاتری با دیگرا به رقابت بپردازند.این یک حالت چالش (چلنج) است که هر دفعه اجرای آن متفاوت خواهد بود.

 در حالت سوم بازی ،سازنده به بازی کنندگان این اجازه را می دهد که سکه جمع کنند و دنیای خود را بر اساس سلایق و نحوه ی چینش مورد نظرشان ،بسازند. شما می توانید دنیای خود را با ساختمان ها و دکوراسیون منحصر به فرد بسازید و در آن دنیا بازی کنید و امتیاز به دست آورید.

همانطور که می دانید که برای اینکه بتوان از بازی که روی گوشی موبایل خود داریم، لذت ببریم، باید گوشی سالم و بدون ایرادی داشته باشیم. اگر به  مشکلی در گوشی تان برخورد کردید، با بخش تعمیرات تخصصی موبایل ، کوک موبایل با شماره 02167319 تماس بگیرید و تا در این زمینه شما را راهنمایی کرده و مشکل تان را برطرف نمایند.

مطالب مرتبط