اخبار فناوری

اسکنر اثر انگشت یکپارچه  Eve Chromebook…

blank

کروم بوک Eve احتمالا دارای اسکنر اثر انگشت یکپارچه است …

 اسکنرهای اثر انگشت برای بسیاری از گوشی های هوشمند تبدیل به جزیی جدانشدنی شده، اما از این تکنولوژی به طور گستره در لپ تاپ ها استفاده نمی شود. خوب باید در این مورد کروم بوک را تافته جدا بافته دانست. مدل جدید کروم بوک که به تازگی زمزمه های معرفی و ارایه آن به بازار شنیده می شود به احتمال خیلی زیاد دارای اسکنر اثر انگشت خواهد بود. این مدل از کروم بوک با نام Eve Chromebook راهی بازار خواهد شد. Eve Chromebook به کاربرانش اجازه خواهد داد تا به صورت بیومتریکی و با استفاده از اثر انگشت خود لپ تاپشان را قفل گشایی نمایند. این اولین کروم بوکی است که از این ویژگی سخت افزاری در ساختار خود استفاده می کند.با این اسکنر اثر انگشت ،کاربران بدون تایپ کردن رمز عبور و تنها با اسکن اثر انگشتشان وارد لپ تاپ خود می شوند. اگر نام Eve به گوش شما آشنا می آید شاید به این دلیل است که این کروم بوک توسط پردازنده ی Kaby Lake پاور می شود.

این اطلاعات در باره گمانه زنی نوع اسکنر به کار رفته در کروم بوک روی Chromium  منتشر شده است.جایی که کمیته مخصوص برای درایور های FPC1020 که نوع مخصوصی از سنسورهای لمسی اثر انشگت هستند ، قرار دارد . فعلا درباره زمان ارایه کروم بوک Eve به بازار اطلاعاتی در دست نیست.شاید در طی تغییراتی که توسعه دهندگان روی ساختار Eve Chromebook  می دهند به کلی فینگر پرینت را فراموش کنند.با توجه به هرآنچه گفته شد برای هر کاربری جذاب است که Eve Chromebook را با اسکنر اثر انگشتی بر روی آن ببیند.

کسانی که به وجود اسکنر اثر انگشت بر روی  Eve Chromebook علاقه ای ندارند ، باید بدانند؛ مدل دیگری از کروم بوک ها به نام Samsung Chromebook Pro عرضه خواهد شد که با تعداد تولید بیشتر بر روی قابلیت استفاده و توانایی نصب برنامه های بیشتر تمرکز می کنند .

این کروم بوک سال آینده برای اولین بار به بازار عرضه می شود و سیستم عمل آن  Chrome OS خواهد بود.

مطالب مرتبط