ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش کسب درآمد از طریق اینستاگرام – بخش دوم

آموزش کسب درآمد از طریق اینستاگرام

آموزش کسب درآمد از طریق اینستاگرام – بخش دوم که در ادامه بخش قبلی و تکمیل کننده آن است، در ادامه با ما همراه باشید.

اینستاگرام یکی از ابزارهای بازاریابی است که به سرعت در حال رشد و پیشرفت است؛ به همین دلیل، هر کسی با کمی صبر و حوصله و یادگیری چندین نکته فنی استارت اپی و ساده می تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند و پول به دست بیاورد.

با ایجاد یک حساب کاربری اختصاصی و یک صفحه حساب شده با محتوا و مطالب با کیفیت، انتخاب نام و یا آرم تصویری برند، و تولید محتوا متناسب با خواسته و نیازهای مشتریان و کاربران خود، اکنون می توانید از طریق اینستاگرام، کسب درآمد کنید.

1- هدف خود را روی تعداد فالوورها بگذارید.

این به موضوع محتوای صفحه تجاری شما بستگی دارد. اگر قصد دارید یک صفحه تبلیغاتی راه اندازی کنید و یک مارک و برند خاص را به فروش برسانید باید فالوورهایی را جمع کنید که بیشتر به این محصول و یا خدمات شما گرایش داشته باشند.

برای مثال اگر روی فروش کاپشن های مدل دار و مارک، تبلیغ و کار می کنید، فالوورهای هدف شما باید بیشتر پسران و دختران جوان باشند.

برخی از صفحات تجاری برای شروع کار موفق در ارائه یک محصول و یا خدمات خاص، قبل از اینکه بخواهند تبلیغات اصلی خود را شروع کنند، باید حدود 10 هزار فالوور داشته باشند.

آموزش کسب درآمد از طریق اینستاگرام - بخش دوم

هدف خود را روی تعداد فالوورها بگذارید

2- در پست های تان از هشتگ ها استفاده کنید.

اگر می خواهید به یک گروه از فالوورهای خاص دست پیدا کنید که باید هم همینطور باشد، می توانید از هشتگ هایی استفاده کنید که متناسب با گروه هدف شما باشد.

برای مثال، اگر قصد دارید عکس هایی از مناظر شمال غربی اقیانوس آرام، پست کنید و به اشتراک بگذارید، تصاویرتان باید با هشتگ مثلاً #pnw و #pacific northwest به اشتراک گذاشته شود.

فقط از هشتگ های مربوط به پست خود استفاده کنید، زیرا استفاده از هشتگ ها و کلمات کلیدی احساسی و یا غیر منتظره و خودسرانه هم فالوورهای شما را نامید می کند و هم اینکه ممکن است صفحه شما به عنوان اسپم (هرزنامه) پرچم گذاری و علامت شود.

در پست های تان از هشتگ ها استفاده کنید

در پست های تان از هشتگ ها استفاده کنید

3- عکس ها و پست های سایر حساب های کاربری را لایک کنید و برای آنها کامنت بگذارید.

با این کار نام کاربری و صفحه اینستاگرام خود را در معرض تعامل و دید سایر کاربران قرار می دهید و وقتی لایک ها و کامنت های شما را ببینند اگر سازنده و جالب باشد این امکان وجود دارد که به کاربران به صفحه و پروفایل شما مراجعه کنند و از پست ها و تصاویر و فیلم های شما دیدن کنند.

همین بازدید می تواند باعث جذب فالوور شود و تعداد دنبال کنندگان شما را بالا می برد. به طور ایده ال، پست ها و تصاویر کاربرانی را لایک کنید و زیر آنها کامنت بگذارید که دوست دارید شما را دنبال کنند (تشخیص می دهید که جزء جمعیت هدف شما هستند).

می توانید به صورت تصادفی بسیاری از پست ها و صفحات سایر کاربران را لایک کنید، این کار هم باعث جذب فالوور می شود. لایک کردن و کامنت گذاشتن با اینکه زمان بر است اما شیوه خوبی برای به دست آوردن فالوورها می باشند.

عکس ها و پست های سایر حساب های کاربری را لایک کنید و برای آنها کامنت بگذارید

عکس ها و پست های سایر حساب های کاربری را لایک کنید و برای آنها کامنت بگذارید

4- حساب کاربری سایر سایر شبکه های اجتماعی خود را در بخش بیو اینستاگرام قرار دهید.

اضافه کردن آدرس سایر حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، فیس بوک و غیره در بخش بیو اینستاگرام، و در معرض نمایش قرار دادن آنها، برای کاربران اینستاگرام، اینطور تلقی می شود که شما و صفحه شما بسیار فعال است و خدمات رسانی بهتری خواهید داشت. پس این موضوع نیز به افزایش جذب فالوورها کمک می کند.

یکی از موارد مهمی که کاربران دارای صفحه ی کسب‌وکارهای اینترنتی باید رعایت کنند، اتصال اکانت شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک، توییتر و… به اینستاگرام می باشد. دلیل اهمیت این کار این است که می‌توانند محتوای اینستاگرام خود را در این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته و محتوای تولید شده را در اختیار تمام مخاطبان قرار دهید؛

زیرا برخی از مخاطبان شما در اینستاگرام فعالیت دارند و برخی دیگر فعالیت در توییتر را انتخاب کرده اند.تبلیغ و قرار دادن لینک صفحه اینستاگرام در فیس بوک و یا توئیتر شیوه خوبی برای تبلیغ محتوای شما است.

حساب کاربری سایر سایر شبکه های اجتماعی خود را در بخش بیو اینستاگرام قرار دهید

حساب کاربری سایر سایر شبکه های اجتماعی خود را در بخش بیو اینستاگرام قرار دهید

5- مشارکت و تعامل خود را افزایش دهید.

از فالوورهای خود، بخواهید نسبت به عکس ها و پست های شما بازخورد و کنش خود را اعلام کنند. این کار باعث تسهیل در تعامل شما با فالوورهای می شود و می توانید بیشتر به نیازها و خواسته های آنها پی ببرید.

قابلیتی که باعث ارتباط کاربر مدیر صفحه و کاربران دیگر خواهد شد، همین کامنت گذاشتن در زیر پست ها می باشد. برای مثال فردی عکس تولد خود را در پستی قرار می دهند و در اینجا دوستان و کاربران می توانند از این طریق تولدش را تبریک گفته و با این کار باعث خوشحال شدن ادمین صاحب پست شوند یا مدیر صفحات تجاری سوالی در مورد محصول خود می پرسد و کاربران با قرار دان کامنت در زیر پست مورد نظر باعث تعامل با کاربران می شوند.

  • میزبان محصولات یا خدمات رسانی به آنها باشید. اطمینان حاصل کنید که کاربران و فالوورهای شما تنها به خاطر اینکه محصولات و یا خدماتی که ارائه می دهید و متناسب با نیازهای انها است، پست های شما را لایک می کنند و یا به اشتراک می گذارند.
  • از آنها سوال بپرسید. سوال پرسیدن، کاربران را به پاسخگویی تشویق می کند و علاقه مندی به محتوای شما را بیشتر می کند و باعث افزایش تعداد فالوورها می شود.
  • از آنها درخواست بگیرید. به خصوص اگر شما برای نمایش عکس از اینستاگرام استفاده می کنید، گرفتن درخواست از کاربران باعث می شود که آنها شخصاً روی محتوای بعدی و آینده شما سرمایه گذاری کنند.
مشارکت و تعامل خود را افزایش دهید

مشارکت و تعامل خود را افزایش دهید

6- از تبلیغات استفاده کنید.

تبلیغ کنید و برای کالاها و خدمات خود تخفیف بگذارید تا علاقمندی مشتریان خود را افزایش دهید. این کار باعث می شود که تازه واردان وارد پروفایل و صفحه اینستاگرام شما شده و شما را دنبال کنند. از آنها بخواهید دوستان خود را تگ کنند تا کاربران بیشتری به صفحه شما مراجعه کنند. می توانید در صفحه خود علاوه بر تخفیف برای مشتریان واقعی، مسابقه ترتیب دهید و برای آن جایزه بگذارید.

از تبلیغات استفاده کنید

از تبلیغات استفاده کنید

7- به صدای فالوورهای خود گوش فرا دهید.

اگر فالوورهای شما شکایت و یا درخواستی دارد، آن را نادیده نگیرید، بجای آن راه حلی پیدا کنید تا بتوانید جواب او را داده و او را قانع کنید تا رضایتش جلب شود. به خاطر داشته باشید که فالوورهای شما، بزرگترین گروه حمایت کننده هستند.

به صدای فالوورهای خود گوش فرا دهید

به صدای فالوورهای خود گوش فرا دهید

مطالب مرتبط