ترفند شبکه های اجتماعی

7روش جذب فالوور در اینستاگرام

آموزش به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرم

7روش جذب فالوور در اینستاگرام بسیار کارآمد و مفید برای دوست داران این اپلیکیشن می باشد. با ما همراه باشید.

اینستاگرام برنامه ای برای دستگاه های iOS، اندروید و تحت ویندوز است که به کاربران اجازه می دهد تصاویر خود را با جامعه اینستاگرام و در میان شبکه های اجتماعی آپلود کنند و به اشتراک بگذارند. بنابراین برای اینکه بیشتر دیده شوید و حضور شما در اینستاگرام پر رنگ باشد، باید فالوورهای بیشتری داشته باشید.

7روش جذب فالوور در اینستاگرام

این کار یعنی افزایش فالوور می تواند در شروع کمی سخت باشد. با ما همراه باشید و این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله به نکاتی در مورد ساخت تصاویر خوب، افزایش تعامل با سایر کاربران و در کل افزایش حضور شما در اینستاگرام اشاره کرده ایم.

1- ببینید چه حساب کاربری روند افزایشی دارد و یک حساب کاربری مثل آن بسازید.

برای مثال، حساب کاربری sehuntheroot (می توانید هر انتخاب دیگری داشته باشد) در اینجا روش سریعی برای فعالیت و مشارکت در شبکه اجتماعی است.

7روش جذب فالوور در اینستاگرام

ببینید چه حساب کاربری روند افزایشی دارد و یک حساب کاربری مثل آن بسازید

2- حساب های کاربری مشابه را فالو (دنبال) کنید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و اگر شما در این شبکه فعالیت داشته باید می توانید فالوورهای زیادی برای خود جمع آوری کنید. افرادی را که تصاویر مورد علاقه و دوست داشتنی شما را پست و به اشتراک می گذارند را پیدا کنید، و حساب کاربری آنها را فالو کنید. با این کار همیشه آخرین تصاویری را که آنها به اشتراک می گذارند را در صفحه فید خود خواهید دید.

  • برای اینکه سریع و راحت بتوانید این افراد را پیدا کنید، می توانید از هشتگ های مربوط به خود در اینستاگرام که فهرستی از تصاویر و حساب کاربری مشابه به آنچه که شما دوست دارید را به اشتراک می گذارند، استفاده کنید. برای مثال، اگر شما تصاویر و عکس های زیادی از مسافرت و سفر را پست می کنید، می توانید چیزی شبیه به #instatravel را جستجو کنید.
  • اینستاگرام کاربران را به فالو کردن حدود 120 حساب کاربری در هر ساعت محدود می کند.
حساب های کاربری مشابه را فالو (دنبال) کنید

حساب های کاربری مشابه را فالو (دنبال) کنید

3- تصاویر را لایک کنید و روی آن کامنت (اظهار نظر) بگذارید.

وقتی که شما چند نفر را فالو کردید، بعضی اوقات تصاویر آنها را لایک کنید و نظر خود را در مورد آنها بنویسید. این کار شما نه تنها به افراد دیگر حس خوبی می دهد. بلکه سایر کاربران نیز نام و یا اظهار نظر شما را می بینند و وسوسه می شوند تا پروفایل شما را چک کنند. اگر شما فعال باشید، این می تواند به جذب فالوورهای جدید با جریان مداوم همراه باشد.

هنگام نوشتن و اظهار نظر در مورد عکس کاربران، وقت خود را صرف نوشتن چیام های بلندتر کنید و در صورت ممکن از اموجی ها نیز استفاده کنید. این به آنها انگیزه می دهد تا آنها نیز وقت بیشتری بگذارند و به پروفایل شما سر بزنند.

تصاویر را لایک کنید و روی آن کامنت (اظهار نظر) بگذارید

تصاویر را لایک کنید و روی آن کامنت (اظهار نظر) بگذارید

4- به اظهار نظرها و کامنت هایی که سایر کاربران زیر تصاویر شما نوشته اند پاسخ دهید.

تعامل و برقراری ارتباط دو طرفه با فالوورهای خود ضروری است تا رابطه اجتماعی شما در اینستاگرام شکل بگیرد. به اظهار نظرات و کامنت های فالوورهای خود پاسخ دهید و از آنها تشکر کنید. اگر یکی از فالوورهای تان از شما سوالی کرد و یا درخواستی داشت، با صبر و شکیبایی به سوال او پاسخ در خور بدهید.

حتی اگر برای جواب دادن به کامنت نیازی به پاسخ نوشتاری نبود، می توانید با لایک کردن آن کامنت و یا تشکر با ایموجی ها از اینکه شما را دیده است، از او قدردانی و تشکر کنید.

به اظهار نظرها و کامنت هایی که سایر کاربران زیر تصاویر شما نوشته اند پاسخ دهید

به اظهار نظرها و کامنت هایی که سایر کاربران زیر تصاویر شما نوشته اند پاسخ دهید

5- از فالوورهای خود سوال بپرسید.

برای پرسیدن سوال از فالوورهایتان می توانید عکس به همراه زیرنویس پست کنید و از آنها بخواهید که به سوال شما پاسخ دهند. این باعث می شودکه بخش کامنت های شما فعال تر شود، و بینندگان بیشتری به عکس شما واکنش نشان دهند و جذب شوند.

زیر تصاویر خود کامنت هایی مبنی بر کامنت های «درخواست برای اقدام» بگذارید. برای مثال در تصویر بالا کاربر سگ خود را در آغوش گرفته و عکس خود را پست کرده است، زیر عکس نیز کپشن گذاشته و از فالوورهایش خواسته است که اگر شما سگ ها را دوست دارید، روی تصویر دوبار ضربه بزنید. یا مثلاً از آنها بخواهید در مورد استوری شما نظر بدهند. این کار منجر به تعامل بیشتر و دانستن نظرات فالوورها می شود که در آینده مثمر ثمر واقع خواهد شد.

از فالوورهای خود سوال بپرسید

از فالوورهای خود سوال بپرسید

6- به حساب کاربری فیس بوک خود متصل شوید.

اینستاگرام اکنون متعلق به فیس بوک است و شما اگر به حساب کاربری فیس بوک خود متصل نشوید، فالورهای بالقوه زیادی را از دست خواهید داد. پس از متصل شدن، تمام پست های اینستاگرام شما به فیس بوک فشار می آورد که در معرض نمایش مضاعف قرار بگیرند.

می توانید از طریق منو تنظیمات اینستاگرام به حساب کاربری خود در فیس بوک متصل شوید.

به حساب کاربری فیس بوک خود متصل شوید

به حساب کاربری فیس بوک خود متصل شوید

7- قسمت مربوط به زندگی نامه یا «bio» خود را پر کنید.

بخش بیو صفحه اینستاگرام جای بسیار مهم حساب کاربری اینستاگرام شما است و بیشتر دیده می شود. کاربران با خواندن بیو، تقریباً به شخصیت شما و اینکه چرا باید شما را فالو و دنبال کنند پی خواهند برد. بیو شامل یک جفت هشتگ و همچنین متن مرتبط با محتوا و صفحه شما است.

  • بیو شما مکان خوب دیگری برای قرار دادن جملات درخواست برای اقدام (call to action) است.
  • از خطوط چندگانه و ایموجی ها استفاده کنید و توجه خود را به بیو معطوف نمایید.
قسمت مربوط به زندگی نامه یا «bio» خود را پر کنید

قسمت مربوط به زندگی نامه یا «bio» خود را پر کنید

بخش اول مقاله ما در مورد افزایش فالوور در اینستاگرام در اینجا به پایان رسید. این مقاله بخش های دیگری نیز دارد که در روزهای بعدی خدمتتان تقدیم خواهیم کرد. با ما همراه باشید و به زودی بخش های بیشتری در مورد افزایش فالوور در اینستاگرام را با هم مرور خواهیم کرد.

مطالب مرتبط