ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش تصویری دیلیت اکانت اینستاگرام

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

اگر در فکر حذف اکانت اینستاگرم خود هستید با این وجود با روش انجام این کار آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با کوک موبایل همراه باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام را به صورت تصویری برایتان شرح دهیم.

مقدمه‌ای در رابطه با دیلیت اکانت اینستاگرام

امروزه اینستاگرام را می‌توان یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی داسنت. این شبکه اجتماعی محبو کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است. اگر شما هم از کاربران این شبکه اجتماعی محسوب می‌شوید و به دلیل فراموش کردن پسورد، قصد ایجاد اکانت جدیدی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به مطالعه دو مقاله “آموزش تصویری بازیابی اکانت اینستاگرام” و “آموزش بازیابی رمز اینستاگرام” بپردازید. با استفاده از این دو مقاله می‌توانید نسبت به بازیابی رمز اکانت اینستاگرام خود اقدام نمایید.

اگر بنا به دلایل مختلف قصد دیلیت اکانت اینستاگرام خود را داشته باشید، می‌توانید به راحتی از طریق موبایل یا کامپیوتر خود نسبت به انجام این عمل اقدام کنید. دیلیت اکانت اینستاگرام به آسانی امکان پذیر بوده و فرایند زمان بری نیست. اگر به خاطر داشته باشید اخیرا در مقاله‌ای با عنوان “دیلیت اکانت تلگرام” نحوه حذف اکانت تلگرام را برایتان شرح دادیم. حال در این مقاله قصد داریم تا به آموزش تصویری دیلیت اکانت اینستاگرام بپردازیم. با کوک موبایل همراه باشید.

دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق موبایل

در نظر داشته باشید که در این مقاله به آموزش حذف دائمی اکانت اینستاگرام خواهیم پرداخت. بنابراین پس از دیلیت اکانت اینستاگرام، تمامی اطلاعات اکانت شما برای همیشه حذف خواهند شد و مجددا نمی‌توانید از همان نام کاربری استفاده کنید. کاربران دستگاه های اندرویدی می‌توانند با استفاده از مقاله “حذف اکانت اینستاگرام Instagram در اندروید” و یا روشی که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت، اکانت اینستاگرام خود را حذف کنند.

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود اجرا کرده و آیکون پروفایل در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کنید. در مرحله بعدی به منظور ورود به بخش تنظیمات ایسنتاگرام آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید. سپس به قسمت انتهایی صفحه تنظیمات مراجعه کرده و در بخش Support گزینه Help Center را انتخاب کنید.

گزینه Help Center را انتخاب کنید

گزینه Help Center را انتخاب کنید

حال در صفحه نمایان شده گزینه Managing Your Account را انتخاب کرده سپس گزینه Delete Your Account را لمس کنید.

گزینه Delete Your Account را لمس کنید

گزینه Delete Your Account را انتخاب کنید

با لمس گزینه How do I delete my account? اطلاعات مورد نیاز جهت حذف اکانت اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌گیرد. به منظور ورود به صفحه دیلیت اکانت ت اینستاگرام، لینک آبی با عنوان Delete Your Account page را لمس کنید.

لینک آبی با عنوان Delete Your Account page را انتخابکنید

لینک آبی Delete Your Account page را انتخاب کنید

بدین ترتیب از شما خواسته می‌شود تا با وارد کردن یوزرنیم و پسورد وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. در منوی کشویی می‌توانید دلیل دیلیت اکانت اینستاگرام خود را انتخاب کنید. در صورت عدم تمایل به انجام این کار گزینه Something else را در منو لمس نمایید.

دلیل حذف اکانت

دلیل حذف اکانت خود را انتخاب کنید

سپس مجددا به منظور تایید حذف دائمی اکانت اینستاگرام پسورد خود را در کادر مربوطه وارد کنید. پس از آن در پنجره نمایان شده گزینه Permanently delete my account را لمس کنید. در نهایت با لمس گزینه OK اکانت اینستاگرام شما برای همیشه حذف خواهد شد.

حذف حساب من برای همیشه

بر روی گزینه Permanently delete my account بزنید

حذف اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر

همانطور که در فوق هم به آن اشاره داشتیم، شما می‌توانید از طریق گوشی و یا کامپیوتر نسبت به حذف اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید. جهت دیلیت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر، مرورگر مورد نظر خود را اجرا کرده و به آدرس https://help.instagram.com مراجعه نمایید.

در صفحه نمایان شده روی گزینه Managing Your Account کلیک کرده و در مرحله بعدی گزینه Delete Your Account را انتخاب کنید. دقیقا همانند روش دیلیت اکانت اینستاگرام در موبایل روی گزینه How do I delete my account? و سپس روی لینک آبی رنگ با عنوان Delete Your Account page کلیک نمایید. بدین ترتیب به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام هدایت می‌شوید.

حذف اکانت اینستاگرام

بر روی گزینه Delete Your Account کلیک کنید

در صفحه نمایان شده پس وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود، از شما خواسته می‌‌شود تا دلیل حذف اکانت خود را انتخاب کنید. در صورت عدم تمایل به انجام این عمل، در این بخش گزینه Something else را انتخاب کنید.

دلیل حذف اکانت خود را انتخاب کنید

دلیل حذف اکانت خود را انتخاب کنید

پس از آن از شما خواسته می‌شود تا جهت تایید دیلیت اکانت اینستاگرام مجددا پسورد خود را وارد کنید. در نهایت با انتخاب گزینه Permanently delete my account و کلیک روی گزینه OK قادر به حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود خواهید بود.

حذف حساب من برای همیشه

بر روی گزینه Permanently delete my account کلیک کنید

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از موبایل و یا کامپیوتر خود نسبت به حذف اکانت اینستاگرام اقدام کنید. توجه داشته باشید که با انجام این عمل اکانت اینستاگرام شما به صورت دائمی حذف خواهد شد و تحت هیچ گونه شرایطی قادر به بازیابی آن نخواهید بود.

مطالب مرتبط