ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش حذف پیام از چت تلگرام برای همه

blank

شما هم اکنون می‌توانید هر پیامی را که از طریق تلگرام ارسال کرده‌اید، حذف کنید. این ویژگی برای مواقعی که پیامی را به اشتباه ارسال می‌کنید، کاربردی است. این تنها یکی از چندین ویژگی جدیدی است که telegram چندی قبل به برنامه خود اضافه کرده است. همه ما این تجربه را داشته‌ایم. چه ایمیل بوده باشد، چه پیامک، چه پیام در پیام‌رسان‌ها، احتمالاً تمامی کسانی که این مطلب را می‌خوانند به اشتباه چیزی را برای کسی فرستاده‌اند که فوراً پشیمان شده‌اند. این اشتباه‌ها معمولاً غیر قابل برگشت است، اما telegram سعی در تغییر این مسئله دارد.

بعد از به روز رسانی نسخه 3.16، دیگر می‌توانید پیام‌های ارسال شده در طی چهل و هشت ساعت اول را حذف کنید. ممکن است فردی که پیام را به اشتباه به او ارسال کرده‌اید، پیام را خوانده باشد و حذف کردن پیام‌ها دیگر بی‌معنی باشد، اما به هر حال قابلیت حذف کردن پیام‌ها هنوز هم بهتر از نداشتن قابلیتی برای حذف کردن یک پیام است. هر چند که کاربردپذیری آن ممکن است محدود باشد.

چگونه پیام‌ها را حذف کنیم؟

برای حذف کردن پیام‌های ارسال شده برای همه به این ترتیب عمل کنید:

آموزش حذف پیام از چت تلگرام برای همه

آموزش حذف پیام از چت تلگرام برای همه

1.روی پیام مورد نظر کلیک کرده و برای چند ثانیه نگه دارید. مطابق تصویر بالا، از کادر ظاهر شده در بالای صفحه روی آیکون سطل آشغال کلیک کنید.

آموزش حذف پیام از چت تلگرام برای همه

آموزش حذف پیام از چت تلگرام برای همه

2.از صفحه ظاهر شده تیک گزینه Delete for all members را بزنید و سپس کلید OK را انتخاب کنید. پیام شما برای تمام اعضا حذف شده است.

همچنین شما میتوانید جهت کسب اطلاع از ترفند های دیگر تلگرام به پست “ دیدن پیام های telegram قبل از ویرایش ” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط