ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام

آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام

همان طور که می دانید کاربران عضو تلگرام می‌توانند برای خود نام و آیدی انتخاب کنند، همچنین می‌توانند برای پروفایل خود نیز عکس انتخاب کرده و هر زمان که خواستند، عکس پروفایل خود را تغییر دهند.حال مساله این است که در پروفایل تلگرام عکس بگذاریم و بتوانیم آن را تغییر دهیم. کاربران تلگرام هر وقت که مایل باشند می‌توانند به تغییر عکس پروفایل خود اقدام کنند و این کار به راحتی صورت می‌ گیرد. در این مقاله قرار است تا به آموزش چگونگی تغییر عکس پروفایل در تلگرام بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ تغییر عکس پروفایل در تلگرام

هر کاربری در تلگرام می‌تواند برای اکانت یا پروفایل خود عکس های متنوعی قرار دهد. در این حالت سایر کاربران می توانند به مشاهده این عکس در بخش پروفایل بپردازند. به این تصویر قرار داده شده در این بخش، اصطلاحاً عکس پروفایل در تلگرام می گویند. شما به راحتی می‌توانید هر زمان که مایل باشید عکس پروفایل اکانت تلگرام خود را تعویض یا تغییر دهید.

در این مقاله به آموزش چگونگی تغییر عکس پروفایل در تلگرام می پردازیم.

نحوه ی مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام را مطالعه کنید.

آموزش تغییر عکس پروفایل در تلگرام

برای اینکه عکس پروفایل خود را در برنامه تلگرام تغییر دهید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

آیکون دوربین در تلگرام

بر روی آیکون دوربین در تلگرام بزنید

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه تپ کنید تا منوی اصلی تلگرام برای شما باز شود.
  • در منوی نمایان شده، گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • بر روی آیکون دوربین از گوشه سمت راست و بالای صفحه تپ کنید.
  • اگر می خواهید، عکسی از گالری گوشی خود انتخاب کنید، باید گزینه From gallery را در پنجره پاپ آپ نمایان شده انتخاب نمایید. شما اگر بخواهید، می توانید عکس جدیدی با دوربین دستگاه تان بگیرید و سریعاً آن را به عنوان عکس پروفایل خود قرار دهید، در این حالت باید گزینه From camera را انتخاب نمایید. فرض کنید، با انتخاب گزینه From gallery ، عکس مورد نظرتان را انتخاب کرده‌اید.
  • بعد از انتخاب عکس و در صورت تمایل از منوی زیرین و وسط صفحه، آن را ویرایش کنید.
  • در انتها گزینه SET را انتخاب کنید.
انتخاب گزینه گالری

با انتخاب From gallery، عکس مورد نظر را انتخاب کنید

به همین راحتی می توانید اقدام به قرار دادن عکس بر روی پروفایل خود کنید و هر وقت که بخواهید آن را تغییر دهید. و با قرار دادن عکس جدید و طی کردن مراحل فوق، عکس پروفایل جدید به عکس‌های پیشین اضافه خواهد شد. برای موارد دیگر مربوط به عکس پروفایل، مثل حذف سایر عکس‌های خود از پروفایل تلگرام یا ذخیره عکس پروفایل می‌توانید به مطالعه مقاله های مربوطه در همین سایت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط