ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش تصویری ورود مخفی به اینستاگرام

blank

از قابلیت‌هایی کهاینستاگرام به تازگی در این نرم‌افزار ارتباطی اضافه کرده است، اعلام زمان آخرین فعالیت کاربران به یکدیگر است. این قابلیت تا چندی پیش در instagram وجود نداشت. با ارائه نسخه‌های جدید‌تر این مورد نیز به کاربردهای instagram اضافه شد. اما بسیاری از افراد تمایل ندارند تا زمان فعالیت آن‌ها در instagram برای دیگران مشخص باشد، به همین دلیل امکان حذف این گزینه برای کاربران در اینستاگرام ایجاد شد.

این معیار برای برندهایی که در شبکه‌های مجازی فعالیت دارند بسیار مفید است. زیرا با این قابلیت می‌توانند ساعات فعالیت فالورهایشان را بررسی کنند. همین مسدله در پاسخگویی به سوالات آن ها کمک می‌کند. اگر سوالی از طرف فالوری مطرح شود، شبکه اینستاگرام تجاری اگر در ساعات مناسب روز فرصت پاسخگویی به سوال را نداشته باشد، می‌تواند در ساعات دیگر با توجه به زمان آخرین فعالیت فالور‌ها ( در صورت آنلاین بودن افراد) به سوال آن‌ها پاسخ دهد. برای اطلاع از آخرین به روزرسانی هایی که فیس بوک برای بهتر کردن تجربه کار با اینستاگرام انجام داده است، به صفحه اینستاگرام کوک موبایل مراجعه کنید

نحوه پنهان کردن وضعیت فعالیت در اینستاگرام

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که تمایلی به اعلام وضعیت فعالیت خود در instagram ندارید، اینستاگرام یک راه ساده برای حذف این گزینه در اختیار کاربرانش قرار داده است.

به طور معمول اگر از آخرین نسخه instagram استفاده می‌کنید و تاکنون اقدام به حذف این گزینه نکرده‌اید، وضعیت فعالیت شما در instagram برای دیگران قابل مشاهده است. به این صورت که پس از آخرین باری که نرم‌افزار را می‌بندید، کاربران دیگر در قسمت پیام‌های دایرکت، زیر نام شما زمان آخرین فعالیت شما را مشاهده خواهند کرد.

آموزش تصویری ورود مخفی به اینستاگرام

آموزش تصویری ورود مخفی به اینستاگرام

در صورتی که در حال استفاده از برنامه هستید نیز در زیر نام شما وضعیت شما Online نمایش داده می‌شود.

برای پنهان کردن وضعیت فعالیت در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید؛

  • برنامهinstagram را باز کنید و به صفحه شخصی خود بروید.
  • به قسمت تنظیمات صفحه شخصی خود مراجعه کنید. این قسمت را معمولا با آیکون سه نقطه روی هم در بالای صفحه پیدا خواهید کرد.
  • به پایین صفحه بروید تا گزینه show activity status را مشاهده کنید.
  • بر روی دکمه ایجاد شده ضربه بزنید تا وضعیت آن به حالت خاموش یا غیر فعال تبدیل شود.
منو گزینه ها برای تنظیمات مربوط به ورود مخفی به اینستاگرام

آموزش تصویری ورود مخفی به اینستاگرام

جدای از اینکه چه میزان به حریم خصوصی و اطلاعات شخصی خود اهمیت می‌دهید، استفاده از امکانات جدیدی که نرم افزارها در آپدیت‌های خود ایجاد می‌کنند، همیشه به شما در مدیریت فضای مجازی کمک خواهد کرد. باز کردن اینستاگرام گاهاً در گوشی و تبلت می تواند با مشکل همراه شود. برخی از این ایرادات به خود برنامه و برخی دیگر به گوشی موبایل شما بستگی دارد. در صورتی که در اجرای اینستاگرام روی گوشی و یا تبلت خود با مشکل  مواجه هستید می توانید از تخصص تعمیرکاران حرفه ای ما در تعمیرات موبایل استفاده کنید. در این مرکز علاوه بر ارائه خدمات تعمیر گوشی و تبلت، کار فروش انواع هندزفری ها و هدست ها و لوازم جانبی موبایل نیز انجام می شود. خدمات این شرکت با ارزان ترین قیمت ارائه می گردد. برای دریافت این خدمات می توانید با شماره تلفن 02167319 در ساعات اداری تماس بگیرید.

مطالب مرتبط