ترفند اندروید

آموزش تصویری اسکرین شات گوشی اندروید

blank

در جهان پیشرفته امروز یکی از روش‌های ایجاد ارتباط دستگاه‌های هوشمند هستند. دستگاه‌های هوشمند علاوه بر اینکه ابزاری برای برقراری ارتباط هستند، به وسیله‌ای برای تبادل اطلاعات و انجام امور ضروری روزمره نیز تبدیل شده‌اند. این ابزارها با استفاده از برنامه‌های کاربردی به وسیله‌ای بسیار کاربردی‌تر تبدیل شده‌اند. آگاهی از نحوه استفاده از این دستگاه‌ها به مسئله بسیار مهمی تبدیل شده است.زمانیکه کاربر از دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کند و از آن‌ها برای انجام امور بسیار مهم همانند امور بانکی خود بهره می‌برد، باید بتواند مدرکی از پایان انجام آن کار همانند اخذ تصویری از انتقال پول، به عنوان رسید، داشته باشد. گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید امکان  عکس گرفتن از صفحه ی نمایش دستگاه هوشمند را فراهم آورده‌اند. در ادامه به آموزش تصویری اسکرین شات گوشی اندرویدی خواهیم پرداخت.

برای اینکه بتوانیم به آموزش تصویری اسکرین شات گوشی‌های اندرویدی بپردازیم باید برندهای گوشی‌های اندرویدی را دسته بندی کنیم زیرا نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش در آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

نحوه اسکرین شات گوشی‌های اندرویدی مدل Sony ، LG،  HTC

در صورتیکه شما از گوشی‌های اندرویدی مدل Sony ،LG ، و یا HTC استفاده می‌کنید، به منظور عکس گرفتن از صفحه نمایش آن می‌توانید دکمه مخصوص خاموش کردن و کم کردن صدا را همزمان فشار داده و نگاه دارید. در این صورت تصویری از صفحه نمایش گوشی تلفن همراه اندرویدی شما در حافظه آن ذخیره خواهد شد.

آموزش تصویری اسکرین شات گوشی اندروید

آموزش تصویری اسکرین شات گوشی اندروید

آموزش اسکرین شات گوشی‌ اندرویدی مدل سامسونگ

در صورتیکه از گوشی هوشمند اندرویدی مدل سامسونگ استفاده می‌کنید و قصد عکس گرفتن از صفحه نمایش آن را دارید می‌توانید دکمه خاموش (قفل کردن صفحه نمایش) و Home (دکمه تعبیه شده در قسمت پایین و مرکز گوشی تلفن همراه) را همزمان فشار داده و نگاه دارید. با انجام این کار تصویر صفحه نمایش گوشی اندرویدی در حافظه آن ذخیره می‌شود.

آموزش تصویری اسکرین شات گوشی اندروید

آموزش تصویری اسکرین شات گوشی اندروید

در هر یک از برندهای گفته شده در صورتیکه مراحل بیان شده را طی کنید و از تصویر صفحه نمایش عکس بگیرید، این عکس در همان لحظه در صفحه نمایش گوشی اندرویدی به نمایش در می‌آید و شما می‌توانید با گزینه‌های که در انتهای صفحه نمایش وجود دارد آن تصویر را با دیگران و از طریق پیام‌رسان‌ها به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط