ترفند آیفون

آموزش آنلاک کردن قفل آیفون

blank

تصور کنید زمانی‌که در سفر هستید و یا در هر شرایط دیگری، گوشی آیفون ۶ یا ۶s شما قفل شده است و متوجه شده‌اید که دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. در چنین مواقعی قطعا از امتحان کردن راه‌ های مختلف برای باز کردن قفل گوشی موبایل آیفون خود خسته می‌شوید. به همین علت ما این راهنما را درباره چگونگی باز کردن قفل آیفون ۶ یا ۶ پلاس گذاشته ایم تا اطلاعات کافی برای باز کردن قفل گوشیiPhone را به شما دهیم.

بعد از مطالعه این خودآموز، قادر خواهید بود بصورت دائمی قفل iPhone خود راباز کنید، هر نوع سیم کارتی را استفاده کنید و هر نوع فعالیت اینترنتی را از هر کشوری که هستید انجام دهید. جز این روش ها، راه حل دیگری پیدا نخواهید کرد.

و حالا چند راه برای آنلاک کردن iphone :

استفاده از نرم افزار برای باز کردن قفل آیفون۶ و ۶ پلاس (یک راه فریب دهنده)

درحقیقت، این روش واقعا نادرست است. شرکت اپل سیستم عامل ios5 را به روز رسانی کرده به همین دلیل، ما نمی‌توانیم قفل آیفون‌های خود راباز کنیم. اگر سایتی پیدا کردید که استفاده از نرم افزار را برای آنلاک کردن آیفون پیشنهاد کرده، باید بدانید که واقعا یک حقه ی فریب دهنده برای دریافت پول از شماست. اگر آن نرم افزار رایگان است، این یک هشدار است و اما اگر در قبال آن باید پولی پرداخت کنید، بدتر است. هرگز برای این چنین حقه هایی در اینترنت پول پرداخت نکنید.

استفاده از سیم کارت Gevey برای باز کردن قفل آیفون ۶ یا ۶ پلاس

در ابتدا باید اقرار کرد که این روش کار می‌کند، اما آنگونه که فکر می‌کنید، روش جالب و درستی نیست. شما حین انجام این روش، با مشکلاتی مواجه خواهید شد. در این مرحله اجازه دهید همه چیز را درباره  سیم Gevey توضیح دهم.

سیم Gevey چیست؟ سیم Gevey یک اختراع از کشور چین است، یک قطعه خیلی باریک که به سیم کارت اصلی خودتان از یک فرستنده دیگر وصل خواهد شد(نه از فرستنده ای که گوشی شما قفل شده است) و شما همه‌ی آنها را در آیفون قرار می‌دهید و آیفون شما فکر می‌کند که شما سیم کارت درست را قرار داده‌اید.

و اما محدودیت های استفاده از  سیم Gevey  چیست؟

یک: گوشی شما پایدار نخواهد بود. آیفون دچار مشکلاتی خواهد شد از جمله :دمای بالا، عمر باتری شما کاهش پیدا خواهد کرد و مخصوصا اینکه سیگنالهای iPhone شما ضعیف خواهند بود و دائما قطع و وصل خواهند شد.

دوم: همه‌ی ویژگی‌های گوشی به درستی کار نخواهند کرد مانند: پیام ها، فیس تایم، شماره‌های مخاطبین گوشی شما اشتباه خواهند شد، نمی‌توانید کدهایی مانند #۱۳۰* را شماره‌گیری کنید.

سوم:با قرار دادن قطعه نا معتبر در آیفون خود، شما اختیار اپل را محدود می‌کنید، به این معنی که اگر مشکلی در استفاده از آیفون شما پیش آمد اپل نمی‌تواند به شما کمک کند و در نتیجه شما شانس اینکه آیفون دیگری طبق بیمه از اپل داشته باشید را از دست خواهید داد.  بنابراین شما را به مطالعه‌ی آخرین روش توصیه می‌کنم، چرا که در حقیقت بهترین روش موجود است.

قفل آیفون خود را رسما از طریق لیست سفید IMEI از پایگاه داده و کریر آیفون باز کنید

استفاده از این روش که توسط iPhoneIMEI.Net حمایت شده، به شدت توصیه می‌شود. به این دلیل که اپل همیشه ارزان ترین قیمت را به خریداران خود پیشنهاد می‌کند. و شما هرگز نگران از دست دادن پول خود نخواهید بود چون اپل قوانین بازپرداخت خوبی دارد (تایید شده توسط هزاران نفر) آیفون شما باز خواهد شد و یا ۱۰۰ درصد پول شما بازپرداخت خواهد شد.

بخصوص برای AT& T آیفون، برای باز کردن آن اپل می‌تواند به طور رایگان به شما کمک کند. بله ۱۰۰ درصد رایگان، نه پرداختی و نه کارت اعتباری نیاز دارید.

بنابراین نکات مثبت روش رسمی چه چیز هایی است؟

یک:زمانیکه بازکردن قفل کامل شد، شما فقط باید گوشی خود را به یک اینترنت وای فای و یا iTunes وصل کنید، گوشی شما به طور خودکار باز خواهد شد.

دو: این باز گشایی قفل رسمی است! ما iPhone شما را از طریق لیست سفید از پایگاه داده آیفون باز می‌کنیم که این روش تا پایان عمر باقی خواهد ماند.

سوم: آیفون شما در آینده هرگز دوباره قفل نخواهد شد، حتی اگر شما آن را از طریق iTunes بحالت اول برگردانید، یا ورژن IOS آن را به روز رسانی کنید.

چهارم: همه‌ی خصوصیات گوشی شما به درستی کار خواهند کرد، دیگر محدودیتی نخواهید داشت.

پنجم: آیفون شما با ثبات کار خواهد کرد، چرا که از طرف شرکت آیفون حمایت می‌شود. دیگر به روش هایی مانند سیم Gevey و نرم افزارها احتیاجی ندارید.

ششم:این روش هرگز بیمه ی اپل را محدود نمی‌کند و چنانچه مشکلی برای گوشی شما پیش آمد شما قادر به دریافت گوشی جدید خواهید بود.  

چگونه قفل آیفون ۶ یا ۶ پلاس خود را با iPhoneIMEI.Net باز کنید؟

این روش بسیار ساده بوده و شما می‌توانید ۳ مرحله زیر را دنبال کنید:  

مرحله اول: به قسمت  Unlock iPhone 6, 6+ pricing table بروید.

مرحله دوم: کریر iPhone خود را انتخاب کنید، اگر نمی دانید یا مطمین نیستید می‌توانید از طریق لینک زیر بررسی کنید. iPhone carrier check

مرحله سوم: شماره IMEI آیفون خود را وارد کنید، مدل گوشی خود را انتخاب کنید و سپس UNLOCK NOW  را بزنید و در آخر فقط دستورالعمل را دنبال کنید و منتظر ایمیل تایید کننده ما باشید. آیفون شما بعد از اینکه پرداخت شما کامل شد باز خواهد شد(بستگی به کریر شما دارد)

در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید در دوره های کامل آموزش تعمیرات موبایل مجموعه ی ما شرکت کرده و از تمام کلاس های خصوصی آن بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02167319 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط