ترفند شبکه های اجتماعی

سریع‌ترین راه برای حذف حساب‌های غیرضروری آنلاین

blank

  تاریخچه‌ی این برنامه

  • ممکن است از طریق رفتن به‌حساب کاربری خود و یا به‌صورت دستی، اطلاعات غیرضروری را از سایت خود حذف کنید، اما این فرآیند می‌تواند یک کار وقت‌گیر محسوب گردد. وب‌سایت سوئدی me اجازه می‌دهد تا مردم بتوانند اطلاعات خود را با زدن یک کلیک حذف کنند.این برنامه توسط دو برنامه‌نویس سوئدی Wille Dahlbo و Linus Unnebäck طراحی‌شده است. این سایت معتقد است که با جمع‌آوری تمام حساب‌ها و حذف آن‌ها شما می‌توانید حساب خود را طبق ایدئال خود مدیریت کنید.

آیا دسترسی به حساب در تمامی فضاهای اجتماعی در دسترس است؟

  • کاربران با مشخصات حساب Google خود وارد سیستم می‌شوند و me همه‌ی حساب‌های آنلاین مختلفی مانند Facebook، LinkedIn و Evernote را پیدا می‌کند. سپس وب‌سایت از پروتکل OAuth گوگل برای بررسی تمام داده‌ها در دسترس شما است.با کمک این برنامه می‌توان از فعالیت‌های ONLINE که درگذشته کرده‌اید که غیرضروری بوده، خلاص شوید.
deseat

deseat

مزایای استفاده از این برنامه محبوب

  • یک سرویس آنلاین جدید، به نام me، پیشنهاد می‌کند که تنها با چند کلیک، فضای آنلاین خود را حذف کنید. این سرویس ادعا می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند تا ردیابی آنلاین خود را پاک‌کنید.
  • با توجه به خالقان سوئدی این سایت، آقایان ویل دالبو و لینوس یونبابک که me را ایجاد کرده‌اند، این وب‌سایت با حذف حساب‌های آنلاین خود مانند Facebook، Evernote، Dribble، YouTube، LinkedIn و توییتر، فرصتی برای “پاک کردن حضور اینترنتی شما” فراهم می‌کند.
  • با توجه به اینکه زندگی ما به اینترنت بیش‌ازپیش وابسته شده است، مدیریت حساب‌های آنلاین درنتیجه بیشتر مهم گردیده است. اکثر کاربران وقت زیادی صرف مدیریت حساب‌ها می‌کنند. برای غلبه بر این عوارض، ما به شما “Deseat.me” را پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات بی نظیر deseat me

  • “Deseat.me” به شما اجازه می‌دهد، فوراً حضور آنلاین خود را با پاک کردن حساب‌هایی که دیگر لازم نیست ، به دیگران اعلام کنید. ایمیل مربوطه را به برنامه وب Deseat متصل می‌کنید، آن لیستی از تمام پروفایل‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.ازآنجا،می‌توانید آن داده‌هایی را که می‌خواهید نگهدارید را انتخاب کرده و بقیه را حذف کنید. توسعه‌دهندگان در طول فرآیند، کاربری ساده‌ای را حفظ کرده‌اند، بااینکه در غیر این صورت می‌توان آن را خسته‌کننده کرد.
  • علاوه بر این، آن‌ها مجموعه‌ای از پروتکل‌های امنیتی را استفاده کرده‌اند و برنامه وب آن “ساخته‌شده است که بر روی کامپیوتر شما اجرا می‌شود”. ازاین‌رو، تنها چیزی کهme می‌داند این است که چه حساب‌هایی را می‌خواهید حذف کنید. ازآنجایی‌که بر اساس پروتکل OAuth 2.0 است، نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن اعتبار ورود به سیستم خود نباشید.
deseat

deseat

نحوه ی استفاده از این برنامه

  • برای شروع “Deseat.me”، سریع به وب‌سایت خود بروید و روی دکمه “شروع به کار” دکمه نارنجی کلیک کنید. سپس یک گزینه برای تأیید گوگل یا یک حساب Outlook ایجاد کنید. هنگامی‌که این کار انجام می‌شود، شما لیستی از تمام حساب‌ها را خواهید داشت و ازآنجا می‌توانید داده مدنظر را حذف یا ذخیره کنید. درنهایت، شما باید موارد را  که شما آن را به‌صورت جداگانه ایجاد کرده‌اید، پاک‌کنید. کل روند به‌طور تقریبی ده دقیقه طول خواهد کشید و در پایان آن شما یک حساب پاک‌شده خواهید داشت. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید از “Deseat.me” بعدازاین از لینک “حذف این حساب” در قسمت پایین سایت نیز کمک بگیرید.

مراحل به کارگیری این برنامه

  • همه مراحلی که شما باید انجام دهید وقتی‌که از ابزار حذف me استفاده می‌کنید با آدرس ایمیل گوگل وارد شوید. این ابزار پس‌ازآن اینترنت را اسکن می‌کند و لیست تمام حساب‌هایی را که با آن آدرس اینترنتی ایجاد کرده‌اید. این شامل تمام خدمات آنلاین، برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و سایت‌های رسانه های اجتماعی که شما ثبت‌نام کرده‌اید یا مشترک شده‌اید.
  • پس از فهرست حساب‌ها، یک لینک حذف‌شده برای صفحه حساب لغو اشتراک برای هر حساب آماده استفاده قرار می‌گیرد و از شما می‌خواهد حسابی را که می‌خواهید حذف کنید یا لغو اشتراک کنید. این به این معنی است که سرویس تمام حساب‌های خود را به‌صورت یک‌بار حذف نمی‌شود، اما به شما امکان کنترل انعطاف‌پذیری می‌دهد تا تصمیم بگیرید که حساب‌ها یا اشتراک‌های آنلاین را نگه‌دارید و کدام‌یک را حذف کنید.
  • هنگامی‌که تصمیم گرفته‌اید که یک حساب کاربری را حذف کنید، باید همه‌چیزهایی را که لازم دارید انجام دهید، روی چند لینک کلیک کنید و از بخش تاریخ دیجیتال خود خلاص شوید.

نظرات محققان درباره ی این فرآیند

  • اما بعضی متخصصان بر این باورند که حذف تمام حساب‌های آنلاین شما لزوماً به این معنی نیست که تمام موجودیت آنلاین شما حذف‌شده است. به‌عنوان‌مثال، حذف نمایه فیس بوک سوابق سهام شمارا حذف نمی‌کند و دوست دارد در پروفایل‌های دوستان فیس بوک خود ظاهر شود.
  • چندین سرویس آنلاین، ازجمله Google، مدت‌زمان مهمی را ارائه می‌دهند که کاربران می‌توانند منصرف شوند و مجدد حساب‌های خود را دوباره فعال کنند.
  • به گفته روزنامه Mail، برنامه نویسان توضیح می‌دهند: “ما لیستی از تمام حساب‌ها و خدماتی که تاکنون برای حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، ارائه می‌دهیم.” “ما آن‌ها را با لینک‌های مستقیم با صفحه delete خود و دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی حذف حساب کاربری خود برای شما مطابقت می‌دهیم.”

نظرات برنامه نویسان درباره ی این برنامه

  • برنامه نویسان سوئدی تأکید می‌کنند که حفظ حریم خصوصی کاربران بسیار جدی است. این خدمات با استفاده از پروتکل OAuth Google به اطلاعات آنلاین شما دست می‌یابد. این به این معنی است که وب‌سایت به اطلاعات ورود شما دسترسی ندارد. به‌عنوان بخشی از تلاش برای محافظت از حریم خصوصی شما، این برنامه تنها بر روی کامپیوتر شما و نه بر روی سرور خود اجرا می‌شود.

ایده های تلگرام درباره ی این برنامه

  • به گفته تلگرام، ارائه‌دهندگان خدمات توضیح می‌دهند: “بنابراین اساساً تنها چیزی که به ما می‌گوید این است که حساب‌هایی که می‌خواهید حذف کنیدو ازآنجاکه ما از پروتکل OAuth گوگل استفاده می‌کنیم، به هیچ‌یک از اطلاعات ورود شما دسترسی نداریم.”
  • نمی توان انکار نمود حضور این برنامه ها می تواند تاثیر شگرفی در پیشرفت خدمات رسانی گردد.انقلاب تکنولوژی در عصر جدید
  • توانسته با جذب مخاطبان خود،موفقیت های چشمگیری را رقم زده و مسیر را برای نسل های آینده هموار کند.فراموش نکنیم این برنامه توانست قدمی بزرگ در فضای امنیتی کاربر برداشته و نگرانی را از کاربر دور کند.نقش این برنامه ها در تکنولوژی را نباید نادیده گرفت.رفته رفته دنیا به سمتی خواهد رفت که نرم افزارها تعیین کننده ی سرنوشت کاربران در فضای مجازی خواهند بود.
  • برنامه deseat me را دانلود کرده و ازاین فضا لذت ببرید.این مسیر بهترین انتخاب برای حفظ امنیت فضای مجازی شما خواهد بود.برای اطلاعات بیشتر می توانید با دیگر نرم افزارهای مدرن دیگر در این سایت آشنا گردید.

مطالب مرتبط