اخبار فناوری

تخفیف ۴۰ درصدی Surface مایکروسافت…!

blank

از بهترین تخفیف در مورد Microsoft Surface Pro 4 مطلع شوید…!

تبلت  Surface  سه هسته ای  Intel Core m3 و با ویندوز ۱۰ Pro  به بازار عرضه شده بود.پوشش تبلت از Alcantara Signature است . Surfaceدارای یک کیبورد فیزیکی QWERTY است که هر وقت بخواهید می توانید آنها را به هم وصل کنید. با اتصال کیبورد به تبلت ، Microsoft Surface Pro 4 به لپ تاپ تبدیل می شود.

 تبلت  Surface در بهترین فروشگاه های فروش تبلت و لپ تاپ جهان به فروش می رسد.این فروشگاه ها هم فروشگاه های الکترونیکی و هم فروشگاه های حقیقی در سطح شهرها هستند.اگر به دنبال تبلتی فراتر از یک تبلت هستید ،تبلتی که بتواند تمام کارهای یک لپ تاپ حرفه ای را برای شما انجام دهد درنگ نکنید.

مایکروسافت روی این محصول بی نظیر خود حدود ۴۰ درصد تخفیف داده است و در بسیاری از فروشگاه های جهان قیمت Microsoft Surface Pro 4 از ۹۹۹ دلار( حدود چهار و نیم میلیون تومان) به حدود ۴۹۹ دلار رسیده است.

با مراجعه به وب سایت فروش محصولات کوک موبایل از گوشی ها و تبلت های متنوعی که برای فروش گذاشته ایم دیدن فرمایید. کارشناس خرید و فروش ما سعی شان بر این است که ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه ها را برای عرضه به مشتریان ارائه دهند برای خرید تبلت زیر قیمت کل بازار با واحد فروش کوک موبایل تماس بگیرید و یا همانطور که گفتیم به وب سایت رسمی فروش تبلت های ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط