اخبار فناوری

گوگل مپ امکان اشتراک گذاری مکان را دارد

blank

قابلیت جدید گوگل مپ، ذخیره و اشتراک گذاری مکان‌های مورد علاقه با دوستان

مکان‌های مورد علاقه خود را ذخیره و آن‌ها را به دوستان و خانواده‌تان برای تعطیلات پیشنهاد کنید!

گوگل برنامه مپ خود که یکی از سرویس‌های مشهور و مورد علاقه جهانیان است را به روز رسانی کرده و خبرها حاکی از آن است که قابلیت اشتراک گذاری و ارسال نظر در مورد مکان‌های مورد علاقه به دوستان، در طراحی این برنامه مد نظر گرفته شده است.
علاوه بر ذخیره مکان‌های مورد نظر امکان ایجاد لیستی از مکان‌ها برای کاربران به وجود آمده است که به کاربر فرصت آنالیز مکان‌ها و مسیر‌های علامت گذاری شده را قبل مسافرت می‌دهد.

شما فقط لازم است مقصد مورد نظر خود را پیدا کنید و با یک اشاره ساده آن را در لیست خود ذخیره کنید. می‌توانید انواع مختلفی از فهرست‌ها (مانند: باید بروم، مورد علاقه برای گردشگری، غذا خوردن و …) را برای خود دسته بندی کنید و بسازید.

در نظر داشته باشید تعداد حروف اسم هر فهرست نباید از ۴۰ حرف بیشتر باشد. به علاوه شما می‌توانید آیکون‌های مخصوصی را برای هر فهرست انتخاب کنید که به نوعی یکی از ویژگی‌های جذاب برنامه گوگل مپ می‌باشد.
پس از انجام این کار می‌توانید به راحتی و سادگی آن را با سایرین مثل دوستان و خانواده‌تان از طریق پیامک، ایمیل، توییتر، الو، آی مسیج و دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در ضمن امکان استفاده از این لیست‌ها، مواقعی که آفلاین هستید و به اینترنت وصل نیستد وجود دارد؛ که استفاده از این ویژگی را دردسترس‌تر و راحت‌تر کرده است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از موبایل و لپ‌تاپ در سیستم‌های اندرویدی و آی او اس به فهرست‌های خود دسترسی داشته باشید.
نماینده گوگل امروز از راه اندازی این قابلیت سخن گفت. آخرین قابلیت گوگل مپ Popular Times در هر دو نسخه سیستم عامل اندروید و IOS قابل استفاده است، منتهی سیستم‌های IOS ابتدا باید ارتقا پیدا کنند و در سیستم‌های اندرویدی گوشی موبایل پس از اضافه شدن اطلاعات رخ خواهد داد. در هر صورت مدتی زمان می‌برد تا این قابلیت به درستی نشان داده شود.

مطالب مرتبط