اخبار فناوری

تقلب در آپدیت سیستم عامل های S7,S7 edge ؟

blank

تمام گوشی های گلکسی S7,S7 edge به سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۱ به روز رسانی نمی شوند!

برخی مطالعات می گویند علی الرغم تبلیغات سامسونگ ، S7,S7 edge در بدو ورود به بازار  نمی توانند به نسخه ی سیستم عامل اندروید ۷ نوقا به روز رسانی شوند. نماینده ی وودافون استرالیا می گوید پلت فرم های مختلفی از اندروید نوقا روی گوشی های S7,S7 edge سامسونگ نصب شده بوده است .برای مثال در بسیاری از مناطق ، سامسونگ اندروید ۷ را با اندروید ۷٫۱٫۱٫  جایگزین کرده بود. این اتفاق بیشتر در استرالیا رخ داده بوده است.هر دو گوشی S7,S7 edge  در ابتدا با اندروید ۷٫۰ به بازار عرضه شده بودند.

سامسونگ تا به الان در باره این نحوه ی به روز رسانی سیستم عامل روی گوشی های S7,S7 edge توضیحی ارایه نداده است. برخی از کاربران از این اتفاق ناخشنود هستند چرا که اندروید ۷٫۰  بسیاری از به روز رسانی ها و ویژگی های افزوده شده به اندروید ۷٫۱٫۱ را ندارد.

یکی از صاحبان S7,S7 edge که در استرالیا زندگی می کند سخنان نماینده ی وودافون در استرالیا را تایید کرده است . این کاربر در نظری اعلام کرده است که رفتار سامسونگ غیر عادلانه بوده است و می بایست نسخه ی یکسانی از به روز رسانی را برای تمام کاربران S7,S7 edge فراهم می کرده است. البته شما می توانید برای اطلاع از بقیه قیمت گوشی های سامسونگ  به سایت کوک موبایل مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط