اخبار فناوری

گوشی Samsung Galaxy A با صفحه نمایش خمیده

blank

Samsung مدل گوشی با صفحه نمایش خمیده را افزایش می دهد…

مطابق با گزارشاتی که از کره ی جنوبی  منتشر شده است Samsung در نظر دارد که مدل گوشی های خمیده خود را به سری Galaxy A نیز بسط دهد.به تازگی خبری درباره گوشی Galaxy A7 که در سال آینده به بازار عرضه می شود ، نیز منتشر شده است. این گوشی احتمالا دارای یک صفحه نمایش استاندارد و تخت خواهد بود.این توضیحات رسمی از طریق شرکت Samsung ارایه شده است  و احتمال استفاده از صفحه نمایش خمیده در گوشی های سری A را تقویت بخشیده است.در خط تولید گوشی های سری گلکسی A ،  گوشی هایی مثل Galaxy A5,A7 ,A9  که از نظر تکنولوژی بسیار پیشرفته هستند تولید می شود. اینکه گوشی گلکسی A اینده  گوشی با صفحه نمایش خمیده باشد ، نیاز به بررسی های بیشتر دارد و نمی توان این خبر را خیلی زود باور کرد.گوشی آینده ی  Galaxy S8  نیز به احتمال خیلی بالا دارای صفحه نمایش خمیده دوگانه است. با این تفاسیر برای کسانی که هم به محصولت سامسونگ علاقه مندند و هم به  گوشی هایی با صفحه نمایش خمیده ، سامسونگ در سال آینده گزینه های بسیاری برای انتخاب در اختیار قرار خواهد داد.

اتفاق بد برای Samsung این است که سهم بازار سامسونگ در حال کوچک شدن و محدود شدن به آسیا است ،در حالی  که Samsung محصولات  خود را به کشورهای بسیاری  می فرستد که از جمله این کشورها آمریکا و چین نیز صادر می کرده است.به تازگی در چین برند محبوب به هوآوی تغییر یافته است و دیگر سامسونگ آن غول محبوب موبایل در چین نیست.

به نظر می رسد تنها راه باقی مانده برای رقابت سامسونگ با رقبای قوی و جدیدش ،ارایه ی گوشی با قیمت متوسط و طراحی زیبا و استفاده از مشخصات سخت افزاری بسیار عالی در محصولاتش است.

مطالب مرتبط