اخبار فناوری

خرید از اپل استور با  Apple Watch ممکن شد…

blank

با به روز رسانی سیستم عامل Apple Watch از اپل استور خرید کنید…

گزینه های بسیاری برای انتخاب یک ساعت هوشمند پیش روی شما است، اما در این میان ساعت های هوشمند اپل شاید یکی از بهترین انتخاب ها باشند.در این ساعت ها برنامه های کاربردی ویژه ای قرار دارد که با استفاده از آنها می توانید قبوض خود را با برنامه ی Apple Pay بردازید و با استفاده از سایر برنامه های نصب شده روی ساعت هوشمندتان کارهای بسیار دیگری را نیز انجام دهید.

آخرین برنامه ی رسمی منتشر شده از شرکت اپل برای ساعت های هوشمند اپل ،امروز به روز رسانی شد.این برنامه ویژگی های بسیاری را به ساعت های هوشمند اپل اضافه  کرده است.یکی از مهم ترین ان ویژگی ها اضافه کردن ویژگی خرید از اپل استور توسط ساعت هوشمند اپل است.

با استفاده از این ویژگی جدید روی برنامه Apple Watch  که توسط به روز رسانی نسخه ی ۴٫۱٫ برنامه است ، شما قادر خواهدی بود به صورت مستقیم از اکانت خود در اپل استور خرید انجام دهید.این خریدها شامل خرید قاب ،هدفون  و غیره می باشد.همچنین شما از طریق ساعت خود می توانید از تمام آفرها در اپل استور آگاه شوید. تصور خرید از طریق ساعت هوشمند شاید هیجان انگیزترین قسمت این به روز رسانی روی نرم افزار Apple Watch باشد.

علاوه بر توانایی خرید از Apple Watch ، به روزرسانی نسخه ی جدید برنامه Apple Watch قابلیت  استفاده از نوتیفیکیشن های جالب سیستم عامل iOS 10  را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.با اعمال این به روز رسانی سایز کلی برنامه Apple Store  به حدود ۷۰٫۹  مگابایت می رسد.برای اطمینان از اینکه این ویژگی می تواند بر روی ساعت شما کار کند باید مطمین شوید که از نسخه ی سیستم عامل watchOS 3 بر روی ساعت هوشمند خود استفاده می کنید.اگر نسخه ی iOS شما ۹ است شاید در برابر به روز رسانی های موانعی ایجاد شود اما این به روز رسانی با نسخه ی iOS10   کاملا سازگار است.

در صورتی که تمایل دارید ساعت های هوشمند ارزان تری نسبت به اپل واچ ها خریداری نمایید می توانید به سایت کوک موبایل سر بزنید و ساعت مورد دخواه خود را تهیه نمایید

مطالب مرتبط