اخبار فناوری

فروش عالی گوشی آبی کاربنی پیکسل Google

blank

 Google بار دیگر ؛ بازار را از گوشی آبی کاربنی پیکسل ۳۲ گیگابایتی پر خواهد کرد…

 شاید محبوبترین رنگ برای خریداران گوشی پیکسل  Google، رنگ”آبی کاربنی ” آن باشد. این گوشی تا به امروز بیشترین میزان فروش را داشته است ،طوری که انبارهای  Google موجودی آن را کف موجودی اعلام کرده اند.گوگل تنها مدلی از گوشی پیکسل آبی کاربنی را می فروشد که حافظه ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت است. Google استور ، این مدل از گوشی با این رنگ خاص و با  حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت را  موجود ندارد.نکته ی جالب توجه دیگر عدم موجودی انبارهای  Google از هر نوع گوشی Pixel XL و در هر رنگ است.تا به امروز که صحبتی از زمان پر کردن انبارهای گوگل با گوشی Pixel XL به میان نیامده است.هم اکنون گوشی پیکسل گوگل با رنگ آبی کاربنی با قیمت ۶۴۹ دلار دردسترس است. این قیمت به نظر کمی گران میرسد  . این قیمت اولین بار است که از زمان ارایه گوشی Pixel  تا به امزور بر روی آن قرار داده شده است. همچنین شما می توانید برای خرید هر مدل گوشی موبایل با رنج قیمت های متفاوت و یا تعمیرات موبایل به سایت کوک موبایل مراجعه کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید

گوشی پیکسل گوگل اولین گوشی ساخت شرکت  Google است.این گوشی تماما توسط شرکت HTC ساخته شده است ولی در هیچ کجای این گوشی ها نمیتوان نام و نشانی از برند HTC را یافت(تنها در داخل بدنه ی گوشی نام HTC درج شده است).این گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی  است و از پردازنده ی کوآلکوم اسنپ دراگون  ۸۲۱  بهره می برد. Pixel دارای رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است. این گوشی با حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابیتی نیز موجود است؛ اگر چه مدل ۱۲۸ گیگابایتی آبی کاربنی نیست.

دوربین جلوی گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است و باطری آن ۲۷۷۰ میلی آمپری است.باطری این گوشی قابل جابه جایی نیست . سیستم عامل بر روی این گوشی اندروید نوقا ۷٫۱ است . این گوشی به شما این امکان را می دهد که تمام عکس های خود را در فضای حافظه ی Google Drive  قرار دهید و از این بابت می توانید عکس های بی نهایت بگیرید و آنها را ذخیره نمایید.

پیکسل ۳۲ گیگابایتی
 Google بازار را از گوشی آبی کاربنی پیکسل ۳۲ گیگابایتی پر خواهد کرد…شاید محبوبترین رنگ برای خریداران گوشی پیکسل  Google، رنگ”آبی کاربنی ” آن باشد. این گوشی تا به امروز بیشترین میزان فروش را داشته است ،طوری که انبارهای گوگل موجودی آن را کف موجودی اعلام کرده اند.گوگل تنها مدلی از گوشی پیکسل آبی کاربنی را می فروشد که حافظه ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت است.گوگل استور ، این مدل از گوشی با این رنگ خاص و با حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت را موجود ندارد.نکته ی جالب توجه دیگر عدم موجودی انبارهای  Google از هر نوع گوشی Pixel XL و در هر رنگ است.تا به امروز که صحبتی از زمان پر کردن انبارهای  Google با گوشی Pixel XL به میان نیامده است. هم اکنون گوشی پیکسل Google با رنگ آبی کاربنی با قیمت ۶۴۹ دلار دردسترس است. این قیمت به نظر کمی گران میرسد . این قیمت اولین بار است که از زمان ارایه گوشی Pixel تا به امزور بر روی آن قرار داده شده است.
گوشی پیکسل  Google اولین گوشی ساخت شرکت گوگل است.این گوشی تماما توسط شرکت HTC ساخته شده است ولی در هیچ کجای این گوشی ها نمیتوان نام و نشانی از برند HTC را یافت(تنها در داخل بدنه ی گوشی نام HTC درج شده است).این گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی است و از پردازنده ی کوآلکوم اسنپ دراگون ۸۲۱ بهره می برد. Pixel دارای رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است. این گوشی با حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابیتی نیز موجود است؛ اگر چه مدل ۱۲۸ گیگابایتی آبی کاربنی نیست.
دوربین جلوی گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است و باطری آن ۲۷۷۰ میلی آمپری است.باطری این گوشی قابل جابه جایی نیست . سیستم عامل بر روی این گوشی اندروید نوقا ۷٫۱ است . این گوشی به شما اسن امکان را می دهد که تمام عکس های خود را در فضای حافظه ی Google Drive قرار دهید و از این بابت می توانید عکس های بی نهایت بگیرید و آنها را ذخیره نمایید.

 هرساله پس از ارایه جدیدترین گوشی ها با برند  Google، این گوشی ها به سرعت به فروش می رسد و بار دیگر گوگل انبارهای خود را از این محصولات محبوب پر می کند. پس با توجه به تجربه های قبلی در مورد Nexus  ها می توان در مور دوباره موجود شدن Pixel  با رنگ آبی کاربنی آن مطمین بود.

مطالب مرتبط