اخبار فناوری

گوشی OnePlus 7 pro 5G نیز رسمی شد، انحصاری برای EE در بریتانیا

گوشی OnePlus 7 pro 5G نیز رسمی شد، انحصاری برای EE در بریتانیا

شاید تا الان بدانید که شرکت OnePlus امروز از دو گوشی جدید خود رو نمایی کرد. گوشی مدل OnePlus 7 Pro که پرچم دار جدید این برند است و گوشی مدل OnePlus 7 که یک گزینه مقرون به صرفه تر برای افرادی که بودجه کمتری دارند، عرضه شده است، می باشد. اما این دو مدل تنها گوشی های جدید عرضه شده در رویداد جهانی این شرکت نمی باشد.

این دو مدل جدید به همراه مدل OnePlus 7 Pro 5G عرضه شده اند. این طور که به نظر می رسد، رویدادی با رو نمایی گوشی های هوشمند بدون استفاده از کلمه عجیب و غریب 5G در سال 2019 ممکن نیست. همچنین کریستیانو آمون، مدیر عامل شرکت Qualcomm نیز بر روی صحنه اجرا گفته است “5G اینجاست”، در صورتی که همچین قضیه ای در بیشتر جاهای دنیا صدق نمی کند.

همان طور که از نام این مدل گوشی پیداست، گوشی OnePlus 7 Pro 5G به طور غیر شگفت آوری تنها همان گوشی OnePlus 7 Pro می باشد، تنها به جای استفاده از مودم 4G از مدل 5G آن استفاده می کند. برای 5G، شما از پردازنده Qualcomm X50 که به همراه چیپست Snapdragon 855 کار می کند تا بتوانند برای شما تمام امکانات 5G را مهیا سازند، بهره می برید. که این خود به معنای سرعت های بالاتر و تاخیر خیلی کمتر می باشد.

 

گوشی OnePlus 7 pro 5G نیز رسمی شد، انحصاری برای EE در بریتانیا

گوشی OnePlus 7 pro 5G نیز رسمی شد، انحصاری برای EE در بریتانیا

 

البته برای مدل 5G، مقدار حافظه رم و ظرفیت ذخیره سازی آن و یا این که چه زمانی ارائه می گردد و با این که قیمت آن چقدر خواهد بود، مشخص نمی باشد. گرچه انتظار می رود با توجه به وجود مزیت 5G قیمت بالاتری برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد. تنها چیزی که در مورد گوشی OnePlus 7 Pro 5G مشخص می باشد، این است که این مدل در بریتانیا انحصارا در اختیار EE می باشد.

در حالی که شرکت Vodafone اعلام کرده است که شبکه 5G خود را در بریتانیا در چند شهر در سوم ماه ژوئیه راه اندازی می کند، اما EE تاریخ دقیق عرضه این مدل را مشخص نکرده اسا، و تنها اعلام کرده که عرضه این مدل قریب الوقوع خواهد بود. دقیقا در مورد این سایت مطمئن نیستیم، اما شما می توانید با مراجعه به وب سایت اپراتور، در مورد علاقه خود به تکنولوژی جدید ابراز علاقه مندی کنید. آن ها در مورد اجرایی شدن شبکه 5G به شما اطلاع خواهند داد و شما می توانید از آن به بعد گوشی های 5G همانند این مدل ا گوشی های OnePlus را خریداری نمایید.

مطالب مرتبط