اخبار فناوری

گوشی هوشمند با دو سوراخ پانچ در راه است

گوشی هوشمند با دو سوراخ پانچ در راه است

پیش بینی می شود که یک گوشی هوشمند با دو سوراخ پانچ در راه باشد

تقریبا چند سالی می شود که طراحی گوشی های هوشمند همگی به یک سمت و سو رفته و در سطحی مشابه قرار گرفته اند. می شود گفت تمامی کمپانی های بزرگ از این استاندارد طراحی نا‌نوشته تبعیت می کنند، اگر چه کمپانی هایی، مثل سامسونگ از این قانون سر پیچی کردند و به طور مثال از یک طراحی جدید برای سوراخ های پانچ در گوشی های خود رونمایی کردند، که البته به نظر می رسد که تنها ZTE نیست که با یک سوراخ پانچ قرار است به بازار عرضه شود.

علاوه بر این ها پیش بینی می شود که یک گوشی هوشمند با همچین طرحی ممکن است هیچوقت به بازار راه پیدا نکند اما در همین حین یک کمپانی چینی اقدام به طراحی یک گوشی با دو سوراخ پانچ نموده است که این دو سوراخ به صورت مدور و در کناره های گوشی قرار گرفته اند. گفته شده است که یکی از این ها مربوط به دوربین جلو و سلفی می باشد و دیگری مربوط به حسگر تشخیص عمق و زاویه است. همچنین از طرف کارشناسان  پیش بینی شده است که دکمه ی مربوط به Home به یک حسگر صوتی در هدفون بی سیم تبدیل خواهد شد.

گوشی هوشمند با دو سوراخ پانچ

گوشی هوشمند با دو سوراخ پانچ

ناامید کننده است که یک گوشی با طراحی صفحه نمایشگر کاملا بدون لبه دارای یک حاشیه ی نسبتا ضخیم در پایین آن باشد که از نظر زیبایی، طراحی عالی این محصول را دچار مشکل کرده است. همین طور این گوشی دارای فقدان نبود حسگر اثر انگشت که در امتداد کناره های قاب نیز می باشد و طبق گفته ها این گوشی تقریبا مثل تمام گوشی های هوشمند جدید در پشت خود دارای طراحی دوربین ها و فلشLED به صورت عمودی خواهد بود.

با توجه به اینکه ZTE به تازگی تکنولوژی و قدرت طراحی خود را در قالب گوشی Axon 10 pro به بازار عرضه کرده است و همچنین با توجه به آن چه که در بالا به آن اشاره کردیم هیچ تضمینی وجود ندارد که بخواهد به زودی از این حق ثبت اختراع خود در تولیدات جدیدش استفاده کند.

مطالب مرتبط