اخبار فناوری

برنامه ی جدید عکس(Photos) در IOS 13

برنامه ی جدید عکس(Photos) در IOS 13

برنامه ی جدید عکس(Photos) در IOS 13

بیایید حقیقت رو قبول کنیم که برنامه تصویر اپل، تقریبا از زمان آغاز، یکم بهم ریخته بوده. تمام عکس های شما تنها در یک پوشه به اسم “All Photos”(تمام عکس­ ها) فشرده شده، اگر بخواهید که همه آنها را در آی کلود (Icloud) ذخیره کنید، واویلا!( دردسر زیادی دارد)

خدا را شکر، برنامه جدید عکس در IOS 13  برخی از این مشکلات را رفع کرده است. نه! شما هنوز هم نمی توانید پوشه خودتان را درست کنید و بصورت جداگانه با ICloud هماهنگ کنید، اما می­ توانید از اینکه این دستگاه پیشرفته برای شما اینکار را انجام می­ دهد استفاده کنید.

ویژگی های برنامه ی جدید

این برنامه الان در تمام محل ذخیره شما می چرخد، فایل­ های مشابه را باهم ادغام می­ کند، فایل­ های نامشخص و دارای مشکل را پاک می­ کند، عکس­ های قبض و رسید مانند را از عکس­ های شخصی و تفریحی جدا می ­کند، و فقط مشخص ترین فایل­ های شخصیتان را برایتان می­ گذارد، و روزانه، ماهانه یا سالانه به زیباترین شکل نمایش برایتان بصورت برتر مشخص می­ کند. فیلم­ ها و عکس­ های زنده در حینی که شما میان فایل­ های برتر می­ چرخید بصورت خودکار پخش می­ شوند، و همه چیز خیلی بهتر از وقتی که خودتان یا اپل با زحمت بسیار انجام بدید، مرتب می­ شوند.

برنامه ی جدید عکس(Photos) در IOS 13

برنامه ی جدید عکس(Photos) در IOS 13

برنامه جدید عکس در IOS 13

حالا تنظیم ­های نور تصویرها مستقیما در برنامه دوربین قابل انجام شدن هستند، شامل حرکات نور در جلو و عقب برای بیان دقیق­تر و سریع­تر حالت چهره ه­ا. اپل یک گزینه جدید و مشخص در حالات عکاسی چهره قرار داده است تا تک اثری قدیمی و کلاسیک را روی عکس­ هایتان بگذارد.

برنامه ی جدید عکس(Photos) در IOS 13

برنامه عکس در IOS 13  به ویراستاری کامل می­ رسد.

مجموعه کامل از ابزارهای ویراستاری تصویر، راه­ های جدیدی ارائه می ­دهد تا ظاهر بدون آمادگی­تان را بهتر بسازد، از ضدپارازیت و  اشباع گرفته تا ابزار خودکار سازی یک ضرب. استفاده از ابزارهای جدید می­ تواند اثرگذاری دلخواه را افزایش یا کاهش دهد.

بهترین قسمت این برنامه چیست؟ تعداد بیشتر این ابزارهای ویراستاری، چه قدیمی یا جدید، حالا برای فیلم ­ها هم در دسترس است. مستقیما از برنامه عکس، شامل چرخاندن تصویرهای فیلمی به حالت افقی، برش هوشمند و گذاشتن چندین منظره قابل اعمال هستند.

مطالب مرتبط