اخبار فناوری

گوشی جدید بلک بری BackBerry

blank

بلک بری محصول جدید خود’Mercury’ را در ۲۵ فوریه پرده برداری خواهد کرد

پیش از این برخی از حساب‌های کاربری شرکت TCL پست‌‌هایی با هشتگ TheNewBlackBerry منتشر کرده‌ بودند، که این احتمال معرفی گوشی جدید را افزایش داده بود. حال با توجه به تیزر رسمی جدید شرکت بلک بری ، ما متوجه شدیم چه زمانی این شرکت محصول جدید BlackBerry Mercury را معرفی خواهد کرد.  شرکت  TCL از چند وقت پیش هم دو تلفن همراه هوشمند DTEK50 و DTEK60 را با اسم بلک‌بری ساخته بود، حالا «جان چن» (John Chen)‌ مدیرعامل شرکت بلک‌بری به این موضوع اشاره کرده که این شرکت محصول جدید در نمایشگاه CES 2017  ساعت ۷ بعدازظهر به وقت محلی در بارسلونای اسپانیا  و ۱ بعدازظهر در نیویورک سیتی این محصول رونمایی خوادهد شد. و از ۲۷ فوریه تا ۲ مارچ  ادامه خواهد داشت.

سال گذشته شرکت بلک بری تولید گوشی‌ های هوشمند را متوقف کرد و در عوض با شرکت TCL برای ساخت گوشی‌های هوشمند قراردارد بست. در واقع شرکت TCL در شرایطی گوشی‌های جدید بلک‌بری را تولید می‌کند که خود بلک‌بری وظیفه توسعه‌ی نرم‌افزاری آن‌ها را در اختیار دارد. باید گفت که گوشی‌های این شرکت از نظر امنیت بسیار عالی و در درجه بالایی بوده و به همین دلیل شهرت یافته‌اند.

سازندگان مدعی شده‌اند که بر ۳ ویژگی مهم در این محصول تمرکز بالایی گذاشته‌اند: امنیت بالا، بهره‌وری و قابل اطمینان بودن

 مشخصات کلی : 

مشخصات این محصول جدید شامل صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی که نسبت ابعادش ۳ به ۴ است.

بدنه ی آن ترکیبی از فلز و لاستیک است.

دارای سنسور اثر انگشت که  بسیار هوشمندانه در فضای نوار آن تعبیه شده است.

صفحه کلید فیزیکی QWERTY

سیستم عامل اندروید ANDROID

باتری این محصول  ۳۴۰۰mAh

و گرافیک Adreno 506 GPU

دارای cpu هشت هسته ای

و ۳ گیگ حافظه داخلی

دارای دوربین ۱۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی در جلو گوشی

پورت usb نوع c

و سایر ویژگی‌های خوب این محصول مانند قیمت خوب و … که در ۲۵ فوریه درکنگره موبایل جهانی  Mobile World Congress (MWC) 2017 نمایان خواهد شد.

 

مطالب مرتبط