اخبار فناوری

کیبورد محبوب Google

blank

تعداد دانلود برنامه ی Gboard  گوگل از مرز ۵۰۰ میلیون دانلود گذشت!

 دو هفته از باز طراحی کیبورد گوگل و ارایه ی این کیبورد جدید به نام Gboard  در پلی استور می گذرد. این کیبورد برای دستگاه ها با سیستم عامل اندروید طراحی شده است. طی این دو هفته بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود از این کیبورد صورت گرفته است و به نظر کیبورد محبوب گوگل توانسته است جای خود را در میان اندروید بازان باز نماید.

البته  Gboard  تنها در طی دو هفته این تعداد دانلود را تجربه نکرده است. آخرین آپدیتی که Google برروی کیبورد خود انجام داد آن را بسیار شگفت انگیز کرده است و کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

این کیبورد با پشتیبانی از ۱۲۰ زبان زنده ی دنیا، پشتیبانی از GIF  و ایموجی ها و نیز تایپ با استفاده از صدا، در شمار  بهترین برنامه های کیبورد اندرویدی در جهان است. این کیبورد به کاربران اجازه می دهد تا هر چیزی را در گوگل جستجو و یا به اشتراک گذارند. این مطالب می توانند شامل پیش بینی هوا ، اخبار ، رتبه های ورزشی ، فروشگاه های نزدیک شما و نیز اطلاعات رستوران های نزدیک شما است. Gboard  امکان تایپ به چند زبان را بدون نیاز به سوییچ میان زبان ها به شما می دهد. اگر چه گوگل پشتیبانی از GIF را به کیبورد خود اضافه کرده است اما استفاده از این قابلیت تنها در برنامه هایی که از کیبورد image پشتیبانی می کنند قابل استفاده است. در صورتی که این برنامه روی گوشی تان نصب نمی شود یا گوشی شما به مشکل سخت افزار برخورده است، با بخش تعمیرات تخصصی موبایل، کوک موبایل با شماره 02167319 تماس بگیرد تا شما را مشاوره و راهنمایی کنند. 

علاوه بر تمام این ویژگی ها، کیبورد گوگل یاد می گیرد. شما با یکبار تایپ کردن کلمه ای در این کیبورد  می توانید در  کلمات پیشنهادی اینده  این کلمه را ببینید.این ویژگی کیبورد Google بسیار حایز اهمیت است چرا که در طراحی و پیاده سازی این کیبورد از هوش مصنوعی AI استفاده شده است. اگر با خواندن این مطالب به کیبورد گوگل علاقه مند شدید می توانی Gboard را دانلود کنید.

مطالب مرتبط