اخبار فناوری

سال ۲۰۱۷، سالی خالی از نام Note

blank

سامسونگ نتایج تحقیق و بررسی در مورد انفجارهای Note 7 را در اواسط این ماه اعلام می کند!

حدود دو هفته قبل، خبرهایی از تحقیق و بررسی سامسونگ در خانه که به دنبال یافتن دلیلی برای انفجارهای Galaxy Note 7  بوده است به گوشی رسید. سامسونگ به صورت کامل این مشکل را ناشی از نقص در تولید باطری دانست اما هنگامی که سامسونگ گوشی های معیوب را با انواع جدید آن که باطری جدید و بی ایراد نیز داشتند جایگزین کرد، باز سریال انفجارهای Note 7  ادامه یافت. همین موقع بود که سامسونگ تصمیم گرفت گوشی های note 7  را از تمام فروشگاه ها و از نزد همه ی مشتریان جمع آوری کند و فرواخوان دوم جمع آوری Note  های ۷ را عمومی ساخت.

در تلاش برای یافتن دلیلی قانع کننده برای آتش گرفتن Note  های ۷ که این اواخر تبدیل به اسلحه ای شده بود،سامسونگ برای تحقیق و بررسی جامع و کامل درخواست داده بود. بر اساس روزنامه روزانه ی کره ی جنوبی به نام JoongAng Ilbo کار سخت سامسونگ در این تحقیقات انجام شده است و نتایج بسیاری برای سامسونگ فراهم آمده است. سامسونگ در اواسط این ماه جلسه ی معارفه ای را برگزار خواهد ساخت که در طی آن بسیاری از سوالات بی پاسخ در مورد علت و دلیل انفجار Galaxy Note 7  را پاسخ خواهد گفت. پس از این پاسخ گویی سامسونگ و احتمالا قانع شده کاربران ماجرای Galaxy Note  های ۷ برای ابد به فراموشی سپرده خواهد شد.

 بر اساس اطلاعات از منابع آگاه ، سامسونگ قرار است ترکیبی از چند عامل مهم که باعث انفجار گوشی های Galaxy Note 7 شده است را گزارش دهد . سازنده ی گوشی های سامسونگ امیدوار است با افشای این گزارش  ها برای عموم مردم، بتواند سایه ی نحوستی را که از ماه شهریور بر سر نام سامسونگ افتاده است را بزداید. گزارش ها حاکی از آن است که تنها تعداد اندکی از مدیران رده بالای سامسونگ از نتایج این تخقیقات گسترده آگاه هستند.راه دیگری که برای به دست آوردن دل عموم مردم در ماجرای انفجار گوشی های نوت ۷  به ذهن سامسونگ رسده است ارایه ی گوشی تمام عیار سامسونگ به نام Samsung Galaxy S8 است. برای اطمینان از نبود مشکل در گوشی جدید سامسونگ،  شرکت ارایه ی گوشی به بازار را از ۸ اسفند سال جاری به بهار سال آینده موکول کرده است. این گوشی در اندازه ی صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی عرضه خواهد شد و مدل Galaxy S8 Plus  نیز با اندازه ی صفحه نمایش ۶ اینچی راهی بازار خواهد شد. در سال ۲۰۱۷ سامسونگ هیچ محصولی را با نام Note  به بازار معرفی نخواهد کرد تا کمی از بار بدنامی نوت ها کاسته شود.

مطالب مرتبط