اخبار فناوری

کاهش مدت پخش آزمایشی موسیقی اپل

کاهش مدت پخش آزمایشی موسیقی اپل

یک راه برای ارائه خدمات موسیقی و گسترش پایگاه مشترکین آنها، پخش آزمایشی آهنگ و موسیقی است. ارائه خدمات به صورت رایگان برای یک مدت زمان محدود، شیوه ای عالی برای متقاعد کردن مشترکین بالقوه است که بدانیم آیا این خدمات و سرویس دهی نیازهای آنها را برآورده می کند یا خیر.

اپل یکی از معدود شرکت های است که طرح سه ماهه پخش موسیقی آزمایشی را برای کسانی ارائه می دهد که می خواهند سرویس موسیقی خود را ارزیابی کنند. با این حال، با توجه به گزارش مک رومر، این وضعیت ممکن است تغییر پیدا کند.

بنر جدیدی که در صفحه اپل برای لوازم جانبی منتشر شده است، حاکی از ارائه طرح آزمایشی یک ماهه پخش موسیقی اپل رایگان به جای طرح آزمایشی سه ماهه رایگان می باشد. بعید نیست که اشتباه شده باشد، احتمال دارد که اپل علاوه بر طرح آزمایشی 3 ماهه معمول خود، طرح آزمایشی 1 ماهه را نیز به خدمات پخش موسیقی رایگان خود اضافه کند.

قابلیت پخش موسیقی با استفاده از اپل واچ را اینجا مطالعه کنید.

اگر شما بر روی این بنر کلیک کنید، درخواست شما برای گرفتن اشتراک طرح رایگان سه ماهه در آی تونز ارسال و رسیدگی خواهد شد، که می تواند یک طرح تشویقی محسوب شود. همچنین، اپل هنوز این اقدام خود را در وب سایت رسمی Apple Music اعلام نکرده است، بنابراین هنوز مشخص نشده است که آیا این یک اشتباه است یا این شرکت قصد دارد تا مدت زمان طرح آزمایشی موسیقی اپل خود را تغییر دهد.

از آنجایی که اپل مسئول پرداخت هزینۀ حق امتیاز تمام آهنگ ها به هنرمندان است، این اقدام شرکت در جهت صرفه جویی در هزینه های پرداخت، احساس می شود. علاوه بر این، مدت زمان یک ماهه برای آزمایش این سرویس بیش از اندازه کافی است تا تصمیم بگیرد که آیا شما این طرح را انتخاب می کنید یا نه. هنوز قطعی نیست که آیا شرکت به دنبال تغییر طول مدت این طرح است یا خیر. این تصمیم تنها در حد نشان دادن در بنر است و هنوز هیچ مدت زمان مشخصی اعلام نشده است. به محض رسیدن اخبار در مورد تصمیم نهایی اپل و اطلاعات بیشتر در این زمینه شما را در جریان خواهیم گذاشت.

مطالب مرتبط