اخبار فناوری

عرضه سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 همراه نوت 10

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

سامسونگ قصد دارد ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 خود را که از نظر ظاهری شبیه به مدل قبلی خود یعنی گلکسی واچ اکتیو می باشد را همرا با نوت 10 به بازار عرضه کند، گفتنی است تصاویر این ساعت هوشمند از طریق وب سایت FCC به اشتراک گذاشته شده است. در چند تصویری که از این دستگاه منتشر شده است شناسه FCC در تنظیمات آن دیده شده است.

blank

این گجت با شماره مدل SM-R830 و بدنه 40 میلی‌متری ساخته شده است. بر اساس طرح منتشر‌ شده، جنس بدنه این ساعت از استیل ضد‌زنگ می باشد. احتمال می‌رود که نسخه 44 میلی‌متری واچ اکتیو 2 نیز ساخته شود و با پشتیبانی از اینترنت LTE روانه بازار گردد.

واچ اکتیو 2 از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه به نسخه پیشین خود گلکسی واچ اکتیو است. همچنین این ساعت هوشمند از رابط کاربری One UI سامسونگ که نیز بر روی سیستم عامل تایزن سامسونگ قرار گرفته است بهره می برد. این ساعت هوشمند دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی در این رابط کاربری است.

blank

هر چند این چیزی نیست که می توانیم از طریق تصاویر بالا بگوییم، اعتقاد بر این است که گلکسی واچ اکتیو 2 دارای حسگر حساس به لمس است که می تواند جایگزین خوبی برای قاب چرخان نسل اول گلکسی واچ اکتیو در سال گذشته باشد.

در اوایل این هفته، مشخصات کامل این دستگاه هوشمند همراه با عرضه رسمی آن توسط رسانه ها منتشر شد، این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی سوپر آمولد در بدنه 40 میلی متری و صفحه 1.4 اینچی سوپ آمولد روی بدنه بزرگتر 44 میلی متری است. هر دو توسط گلس گوریلا +DX محافظت شده اند و دارای رزولوشن صفحه نمایش 360 × 36 پیکسل هستند.

blank

هر دو از پردازنده اگزینوس 9110 سامسونگ بهره می‌برند، این ساعت دارای رم 768 مگابایتی روی نسخه بلوتوث دار است و در نسخه LTE رم 1.5 گیگابایتی دارد. نسخه 40 میلی‌متری دارای باتری 247 میلی‌آمپر است در حالی که نسخه 44 میلی‌متری بزرگتر از باتری 340 میلی‌آمپری استفاده می‌کند. هم‌چنین، شایعاتی وجود دارد که نسل دوم واچ اکتیو مجهز به بلوتوث 5 می باشد.

سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در روز هفتم اوت در شهر نیویورک رونمایی خواهند شد و احتمال می‌رود که گلکسی واچ اکتیو 2 نیز در این رویداد معرفی شود.

مطالب مرتبط