ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام

تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام

در تلگرام قابلیتی وجود دارد که شما توسط آن می توانید زنگ یا صدای هشدار هر یک از چت ها یا پنجره های گفتگوی مورد نظر خود را بنا به علاقه شخصی خود تغییر دهید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش چگونگی تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام و شخصی سازی آن‌‌ها به بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام

تلگرام به دلیل محبوبیتش بین کاربران هر روز قابلیتی به پیام رسان خود اضافه می کند و مجموعه‌ای از قابلیت‌ های مختلف را در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. از دیگر قابلیت‌ های جالب این اپلیکیشن پیام رسان مربوط به امکان شخصی سازی نوتیفیکیشن‌ها یا اعلان‌های هر پنجره گفتگو می باشد. با این قابلیت می‌توانید برای هر یک از چت های خود در تلگرام صدای هشدار اختصاصی قرار دهید که صداهای هشدار آن با بقیه متفاوت باشد. انجام این عمل به سادگی صورت می گیرد.

در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی تغییر صدای اعلان چت ها در تلگرام و شخصی سازی آن بپردازیم.

چگونگی تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام

برای اینکه صدای هشدار یکی از چت های مورد نظر خود در تلگرام را تغییر دهید و اصطلاحاً شخصی سازی کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • وارد پنجره گفتگو یا چت کاربر مورد نظر خود شوید.
  • حال نام مخاطب را از منوی فوقانی صفحه لمس کرده تا صفحه اطلاعات آن نمایان گردد.
  • در اینجا گزینه Notifications را لمس نمایید.
  • گزینه Customize را در پنجره پاپ آن دیده شده، انتخاب کنید.
  • در این بخش تیک گزینه Enable Custom Notifications را از بخش فوقانی صفحه بزنید.
  • گزینه Sound را در زیرشاخه General انتخاب نمایید.
  • در لیست ارائه شده صدای هشدار اختصاصی مورد نظر خود را انتخاب و بر روی گزینه OK بزنید.
  • در صورت تمایل می‌توانید با انتخاب گزینه Vibrate و سپس Disabled هشدار لرزشی را برای آن پنجره گفتگو غیر فعال کرده یا با برگزیدن گزینه‌های Short یا Long هشدار لرزشی کوتاه یا بلند را برای آن انتخاب کنید.
تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام

تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام

چگونگی شخصی سازی اعلان پیامهای چت تلگرام را مطالعه کنید.

همانطور که در مراحل بالا دیدید، می توانید نسبت به تغییر صدای اعلان چت ها در تلگرام اقدام نمایید. این کار فقط محدود به چت ها یا پنجره های گفتگوی انفرادی نشده، بلکه شما با طی کردن مراحل مشابه قادر به شخصی سازی صدای اعلان پیام ها در گروه و کانال های مختلف هم هستید. موارد گفته شده مربوط به تغییر صدای هشدار یک چت خاص می باشد، اما اگر مایلید که کلاً صدای اعلان چت و گروه های تلگرام را تغییر دهید باید از روش شرح داده شده در مقاله چگونگی تغییر صدای هشدار چت ها و گروه ها در تلگرام مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط