ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی بستن نظرات در لایو اینستاگرام

چگونگی بستن نظرات در لایو اینستاگرام

لایو استوری از آن دسته ویژگی‌هایی است که در اپدیت های اخیر به اینستاگرام افزوده‌شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت زنده با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و یا لحظه‌هایشان را تقسیم کنند. با وجود این گاهی نیاز می‌شود تا این ارتباط به‌صورت یک‌طرفه ادامه پیدا کند.

به‌ عنوان‌ مثال شما به بخش مهمی از صحبت‌های خود رسیده‌اید و در این لحظه فقط ارتباط یک‌سویه با مخاطب را نیاز دارید تا مانع از برهم خوردن تمرکز  خود شوید. در نتیجه می‌توانید کامنت‌ها را غیرفعال کنید، یا گاهی اوقات شاهد کامنت‌های غیراخلاقی  از سوی برخی کاربران هستیم که در این حالت شما  نیز مانند بقیه کاربرانی که لایو را تماشا می‌کنند این امکان را دارید تا بستن کامنت ها از مشاهده این نوع نظرات جلوگیری کنید.

چگونگی بستن نظرات در لایو اینستاگرام

با ما همراه باشید تا در ادامه نحوه غیرفعال کردن بخش کامنت‌ها در لایو استوری اینستاگرام را بیاموزید.

چگونگی بستن نظرات در لایو اینستاگرام

چگونگی بستن نظرات در لایو اینستاگرام

برای غیرفعال کردن بخش ارسال نظرات هنگام پخش زنده در اینستاگرام مراحل ذیل را انجام دهید.

  • پس از وارد شدن به محیط استوری در سمت راست صفحه گزینه سه‌نقطه را لمس کنید.
  • در ادامه با انتخاب گزینه Turn off commenting ارسال نظرات را غیرفعال کنید.

همان‌طور که مشاهده کردید به‌سادگی می‌توانید از ارسال نظرات حین پخش زنده در اینستاگرام جلوگیری کنید. به‌منظور دوباره فعال کردن ارسال نظرات نیز از همین طریق اقدام کنید.

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قابلیت این اپلیکیشن برای دانلود ویدیو های لایو به پست ” چگونه ویدیو های زنده (live video) اینستاگرام را دانلود کنیم ” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط