ترفند, ترفند اندروید

چگونه رایگان به موزیک های یوتیوب در گوگل هوم و دستیار اسپیکر گوگل گوش دهیم؟

blank

در ماه آپریل سال ۲۰۱۹ کمپانی گوگل اعلام کرد که یک نسخه ی رایگان و تبلیغاتی از سرویس پخش موسیقی های درون سایت یوتیوب برای گوگل هوم و دستیار اسپیکر گوگل و همچنین سایر دستیار های هوشمند سخن گوی ساخته شده توسط گوگل را معرفی و رونمایی خواهد کرد. به صورت کلی می شود گفت که رایگان بودن این امکان که پیش تر به آن اشاره کردیم به این معنا می باشد که شما می توانید به آهنگ های موجود در بخش کاتالوگ یوتیوب گوش کنید که البته شما با تبلیعات گاه به گاهی از طرف گوگل در دستیار سخنگوی هوشمند خود و یا در گوگل هوم مواجه خواهید شد.

با استفاده از سرویس موزیک یوتیوب و همچنین گوگل هوم، شما قادر خواهید بود که به صورت صوتی درخواست خودتان را به دستیار سخنگوی گوگل دهید و با توجه به حال و احوال لحظه تان موزیک مورد نظرتان را بدون هیچگونه زحمتی گوش دهید. و همچنین سرویس موزیک یوتیوب آهنگ ها را طبق لیستی بر اساس علایق شما مرتب خواهد کرد و آماده ی پخش برای شما خواهد نمود. و به طور مثال شما می گویید که ” هی گوگل موزیک های مناسب ورزش کردن را برای من پیدا کن “و گوگل تمامی موزیک های ورزشی را طبق سلیقه ی شما که از قبل از آن اطلاع دارد در لحظه ای جمع آوری و آماده ی پخش می کند.

در زمان نوشتن و همچنین در هنگام کار با نرم افزار یوتیوب تعداد زیادی تبلیغ بر روی صفحه و یا به صورت صوتی از دستیار صوتی گوگل شما پخش خواهد شد. باید گفت که این سرویس در سخنرانی هایی در کشور امریکا، سوئد، کانادا، مکزیک، استرالیا، بریتانیا، ایرلند، نروژ، دانمارک، ژاپن، هلند و همچنین اتریش به کار گرفته می شود و همینطور گوگل در حال تلاش است که این سرویس را در کشور های بیشتری نیز راه اندازی کند.

برای فعال کردن این سیستم بر روی اسپیکر هوشمند خود کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید.

۱.نرم افزار گوگل هوم را بر روی آیفون، آیپد و یا گوشی اندروید خود نصب کنید.

۲.به قسمت Settings اکانت بروید و گزینه ی اصلی در صفحه ی نمایشگر را انتخاب کنید.

 

چگونه رایگان به موزیک های یوتیوب در گوگل هوم و دستیار اسپیکر گوگل گوش دهیم

چگونه رایگان به موزیک های یوتیوب در گوگل هوم و دستیار اسپیکر گوگل گوش دهیم

 

۳.صفحه را به سمت پایین بکشید و گزینه ی Music را انتخاب کنید.

۴.بر روی گزینه ی YouTube Music بزنید و سپس در این قسمت اسپیکر هوشمند خود را به عنوان دیفالت برای پخش فایل صوتی در این نرم افزار انتخاب کنید.

این مراحل تمام آن چیزی بود که شما باید انجام می دادید تا بتوانید از این سرویس استفاده کنید همچنین اگر شما یک وسیله ی اِکو به جای سیستم گوگل هوم دارید شما می توانید از سیستم ‌رایگان پخش آمازون استفاده کنید و از پلی لیست گسترده ی آمازون بهره ببرید.

مطالب مرتبط