ترفند شبکه های اجتماعی

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم – بخش 1

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم – بخش 1، این مبحث شیفتگان زیادی دارد پس رشته مقالات چگونه در اینستاگرام مشهور شویم کوک موبایل را دنبال کنید تا شگفت زده شوید.

اینستاگرام کاربران را ترغیب می کند تا یکدیگر را دنبال کنند و عکس ها را «لایک» کنند، دو عملی که باعث می شود کاربران به عنوان یک فرد «معروف» در جامعه دیده شود. اگر در مسیر شهرت در اینستاگرام قدم گذاشته اید، ناامید نشوید. در این مقاله سعی داریم به شما نحوه اصلاح حساب کاربری، ایجاد یک جامعه و داستان گویی با عکس های تان را آموزش دهیم تا در اینستاگرام معروف شوید.

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم – بخش 1

1- در اینستاگرام نام کاربری را انتخاب کنید که جذاب و آسان باشد.

نوع محتوایی را که می خواهید با دنیا به اشتراک بگذارید را در نظر بگیرید، سپس نامی را انتخاب کنید که مضمون محتوای شما را برساند. داشتن نام اینستاگرام که منعکس کننده شخصیت شما باشد، راهی عالی برای جذب دنبال کننده هایی است که علایق شما را به اشتراک می گذارند.

  • اگر در انتخاب نام اینستاگرام مشکل دارید، وب سایت spinxo.com/instagram-names که نام های کاربری جالبی را ساخته و پیشنهاد می دهد را امتحان کنید.
  • از بکار بردن نماد خط زیرین (_) یا سایر نمادها نترسید. آنها اغلب باعث آسانتر خوانده شدن نام اینستاگرام شما می شوند. با این حال ، سعی کنید از 1 یا 2 نماد بیشتر استفاده نکنید تا افراد بتوانند شما را با نام جستجو کنند و براحتی پیدایتان کنند.
چگونه در اینستاگرام مشهور شویم - بخش 1

در اینستاگرام نام کاربری را انتخاب کنید که جذاب و آسان باشد

2- روی پروفایل خود عکس هنری بگذارید.

در صورت امکان، از خودتان یک عکس خلاقانه و هنری بگیرید تا افراد بتوانند قیافه شما را با اسمی که برای خود انتخاب کرده اید بشناسند. اگر می خواهید مشهور باشید، از قرار دادن جزئیات شخصی در اینستاگرام خودداری کنید.

روی پروفایل خود عکس هنری بگذارید

روی پروفایل خود عکس هنری بگذارید

3- یک تم و یا موضوع انتخاب کنید.

سرگرمی ها، علایق و یا کارهای دلخواه خود را در نظر بگیرید و آنها را هدف محتوای اینستاگرامی خود قرار دهید و در یک قاب عکس مضمون آنها را به اشتراک بگذارید. اطلاعات جذاب درباره موضوع خود را به صفحه پروفایل خود اضافه کنید، و حتماً هنگام بارگذاری عکس و فیلم جدید، زیرنویس های مربوطه را ارسال کنید.

  • اگر شما شکمو هستید؟ پس روی عکس های مربوط به غذا تمرکز کنید.
  • آیا شما مدل هستید؟ پس روی رنگ ها ، سبک ها و ترندها تمرکز کنید.
  • آیا بازی یا یک سری کتاب های خاص را دوست دارید؟ عکس های خلاقانه ای از آن بگیرید و آن را در اینستاگرام منتشر کنید!
  • آیا شما در حال حاضر به یک فرد مشهور (سلبریتی) علاقه مندید؟ پروفایل اینستاگرام خود را با آن شخصیت متناسب کنید!همچنین می توانید سایر طرفداران آن افراد مشهور را پیدا کرده و یک گروه طرفدار برای خود ایجاد کنید.
  • آیا عاشق بازی کردن هستید؟ اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای انجام این کار است. نقش شخصیت مورد علاقه خود را بازی کنید و به سایر انجمن های نقش آفرینی نیز بپیوندید! به عنوان مثال، اگر عاشق ناروتو هستید، می توانید مثل او یا سایر شخصیت های ناروتو نقش آفرینی کنید!
یک تم و یا موضوع انتخاب کنید

یک تم و یا موضوع انتخاب کنید

4- یک بازار هدف (نیچ) درست کنید.

آنچه که شما در اینجا می توانید با دنیا به اشتراک بگذارید در هیچ جای دیگری نمی توانید. حساب کاربری خود در اینستاگرام را منحصر به فرد کنید و اطمینان حاصل کنید که دنبال کننده گان شما از همه جاها، ول کن شما نیستند — آنها نمی توانند محتواهایی که شما به اشتراک می گذارید را در هیچ جای دیگری پیدا کنند!

از اینکه حوصله می کنید و مطالب ما را می خوانید کمال تشکر را داریم. در ادامه با ما همراه باشید و بخش های بعدی این مقاله را نیز دنبال کنید.

یک بازار هدف (نیچ) درست کنید

یک بازار هدف (نیچ) درست کنید

مطالب مرتبط