اخبار فناوری

پر فروش ترین گوشی ها در هفته ای که گذشت…

blank

Xiaomi MI Mix و Mi Note 2 در رده اول و دوم…

هفته ی گذشته ، هفته ای بود پر از معرفی گوشی های جدید …اما هنوز هم در این فاصله ی کوتاه تا سال جدید میلادی زمان معرفی برای برخی از گوشی های جدید وجود دارد. می خواهیم بدانیم  در هفته ای که گذشت ،بیشترین توجهات  به سمت کدام گوشی های هوشمند معطوف بوده است؟

Xiaomi MI Mix اولین گوشی در جذب نظر مشتریان گوشی های هوشمند بود و برای چندمین هفته است که  کانون توجهات بوده است. دومین رده متعلق به فبلت  Mi Note 2 است. نکته ی توجه این است که این دو فبلت از خانواده ی  گوشی های  Xiaomi توانسته اند رده ی اول و دوم گوشی های هوشمند را به دست آورند.

بدیهی است که مشتریان طالب دیدن طراحی های هیجان انگیز بر روی گوشی های هوشمند خود هستند. حالا این گوشی حتما هم نمی بایست Mi Mix باشد.شاید اگر بخواهیم بیشترین میزان توجهات به گوشی تازه وارد را بررسی کنیم  دوباره به گوشی از  خانواده شایومی برسیم. بیشترین میزان اقبال به طراحی ها و تکنولوژی به کار رفته در گوشی جدید ؛ به Mi Mix Nanoمعطوف بود .

شایومی با این ارایه ی انفجاری از گوشی های تازه واد خود به بازار حباب در بازار موبایل ایجاد کرده است. Mi 5c  با رنگ سفید خود فروش بسیار عالی را تجربه کرد و انقلابی در بودجه دریافتی شرکت از فروش گوشی های هوشمندش پدید آورد.

 بحث دیگری که هفته گذشته در بازار  موبایل کانون توجه بود بحث در مورد ویژگی های جدید گوشی های تازه وارد Nokia  بود.نوکیا این برند قدیمی گوشی ، در این هفته دو گوشی جدید  از برند نوکیا معرفی شد که  در آن ها از Snapdragon 820 SoC استفاده شده بود. بحث دیگر در مورد گوشی های مایکروسافت بود که در گوشی جدید خود از سیستم عامل های  بر مسنای ویندوز استفاده خواهد کرد. گوشی های جدید دیگری نیز در این هفته به بازار معرفی شدند که از آن جمله می توان به گوشی های  Gionee M2017, Huawei P10, ZUK Edge, Meizu Pro 7 و Oppo Find 9 اشاره کرد.

گوشی های تازه وارد شایومی به بازار ؛حبابی در بازار موبایل ایجاد کرده است. Mi 5c با رنگ سفید خود فروش بسیار عالی را تجربه کرد و انقلابی در بودجه دریافتی شرکت از فروش گوشی های هوشمند پدید آورد.
بحث دیگری که هفته گذشته در بازار موبایل کانون توجه بود بحث در مورد ویژگی های جدید گوشی های تازه وارد Nokia بود.نوکیا این برند قدیمی گوشی ، در این هفته دو گوشی جدید از برند نوکیا معرفی شد که در آن ها از Snapdragon 820 SoC استفاده شده بود. بحث دیگر در مورد گوشی های مایکروسافت بود که در گوشی جدید خود از سیستم عامل های بر مبنای ویندوز استفاده خواهد کرد. گوشی های جدید دیگری نیز در این هفته به بازار معرفی شدند که از آن جمله می توان به گوشی های Gionee M2017, Huawei P10, ZUK Edge, Meizu Pro 7 و Oppo Find 9 اشاره کرد.

مطالب مرتبط