اخبار فناوری

اندروید ۷٫۱٫۱ بر روی گوشی های Nexus

blank

۱۶ آذر  زمان آپدیت اندروید نسخه ی ۷٫۱٫۱ روی گوشی Nexus

بعد از آن که گوگل آخرین بازبینی هایش را بر روی اندروید نسخه ی ۷٫۱٫۱ در هفته ی گذشته انجام داد ، همان زمان گزارش داد که نسخه ی پایدار این سیستم عامل بر روی تمام گوشی های نکسوس اجرا خواهد شد.حال به نظر می رسد که اجرای نسخه ی اندروی ۷٫۱٫۱  تا روز ۱۶ آذر ماه ممکن خواهد شد. به نظر می توان به این خبر  اطمینان کرد چرا که درست مصادف با زمانی می شود که گوگل به روزرسانی های خود را انجام می دهد. به نظر می رسد آپدیت اولین سه شنبه گوگل ، ارایه همین سیستم عامل خواهد بود. بر اساس شنیده ها گویا هنوز google Assistant  برای اجرا روی این سیستم عامل آماده نشده است.خوب پس می توان فهمید که این افزونه فقط بر روی گوشی های google Pixel , Google Pixel XL  موجود خواهد بود.

 این نسخه اندروید برای هر کسی که Nexus 6 دارد و می خواهد اندروید نسخه ۷٫۱٫۱  را بر روی گوشی خود داشته باشد ،  با درصدی از احتمال قابل اجرا است. هر چند که این خبر نیز هنوز به طور رسمی تایید و یا تکذیب نشده است اما قابل استناد است. به نظر می رسد اینکه نسخه ی اندروید ۷٫۱٫۱ بر روی Nexus 6P وNexus 5X قاب اجرا باشد و بر روی Nexus 6 قابل اجرا نباشد کمی تعجب آور است. Nexus 9  در حال حاضر در طی مراحل توسعه است و این نسخه ی اندروید برای اجرای روی آن نیز تست شده است.

 بسیاری از ویژگی های گوشی Nexus 9 به بیرون درز کرده است . برخی از ویژگی های اسن گوشی همچون گوشی های Pixel XL و Pixel است . از آن جمله می توان به  دکمه های navigation و Google Assistant اشاره کرد.

 به نظر می رسد که ویژگی سنسور فینگر پرینت منحصر به گوشی های گوگل پیکسل بماند. هر چند که توسعه دهندگان گوشی های گوگل این ویژگی را بر روی Nexus 6P و Nexus 5X امتحان کرده اند اما باز هم به نظر نمی رد که این ویژگی از گوگل پیکسل ها به گوشی دیگری از خانواده گوگل سرایت کند.

 آنچه در مورد نسخه ی ۷٫۱٫۱ اندروید جدید است نسخه های ایموجی بسیار زیاد در این سیستم عمل می باشد. به نظر می رسد اضافه شدن همین ویژگی به دارندگان گوشی های نکسوس نوید  نزدیک تر شدن تکنولوژی گوشی شان به تکنولوژی گوگل پیکسل ها می دهد.

در صورتی که تمایل به خرید قطعات اصل گوشی موبایل  از فروشگاه اینترنتی کوک موبایل را داشته باشید ، می توانید به سایت کوک موبایل مراجعه نموده و قطعه اصل و اورجینال مورد دلخواه خود را با ارزانترین قیمت بازار تهیه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 2167319 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط