اخبار فناوری

پرده برداری سونی از Xperia Ace – Xperia XZ4 Compact ای که هرگز عرضه نشد

xperia-ace

این روز ها گوشی های هوشمند کامپکت شایسته تعداد کمی دارند و فاصله ی عرضه ی هر کدام از دیگری زیاد است، اما سونی هنوز هم سنت عرضه ی گوشی های میان رده با سخت افزار مناسب خود را حفظ کرده است. در حالی که این شرکت هرگز یک Xperia XZ4 Compact برای بازار های جهانی عرضه نکرد، اما آن به عنوان Xperia Ace توسط اپراتور محلی Docomo به ژاپن راه پیدا کرد.

این اکسپریا ی کامپکت جدید دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و نسبت ابعاد 9 به 18 است. این گوشی در جلو با قاب کلاسیک بزرگ سونی و یک اسپیکر دوگانه و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی همراه است. در داخل، گوشی با Snapdragon 630 همراه ۴ گیگا بایت رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی که قابلیت افزایش با microSD را دارد، اجرا می شود. در پشت، بخش دوربین متشکل از ترکیب یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فلاش LED است. در سمت راست سنسور اثر انگشت و دکمه های صدا قرار گرفته اند.

از نظر باتری، Xperia Ace دارای یک باتری 2700 میلی آمپر ساعت است که به کمک USB-C شارژ می شود. این گوشی از رابط کاربری همیشگی سونی بر روی Android 9 استفاده می کند. Xperia Ace برای ایجاد نگرانی کمتر، ضد آب و گرد و غبار و همچنین دارای NFC و جک هدفون ۳.۵ میلی متری است.

پیش فروش از امروز و فروش رسمی از ۱ ژوئن آغاز می شود. Xperia Ace با رنگ های سیاه، سفید و بنفش با قیمت تقریبا بین ۳۹۶ تا ۴۴۴ دلار عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط