اخبار فناوری

به روز رسانی Gboard موجب جذاب تر شدن ظاهر آن می شود.

gboard-update

گوگل یک به روز رسانی برای کیبورد مجازی Gboard را برای کاربران اندرویدی به ارمغان می آورد. که شامل پشتیبانی از نسخه Emoji 12.0 است، اما فقط برای کسانی که گوشی هایشان Android Q است، اجرا می شود. برخی از اموجی های جدید اضافه شده شامل سمور آبی، سگ کمکی، فلافل، ویلچر و استیکر کَره صبحانه است. کسانی که در صنعت بهداشت و درمان هستند یقینا از استیکر گوشی پزشکی و قطره خون استفاده می کنند. The Unicode Consortium (یک سازمان خصوصی) که شامل اعضایی مانند شرکت اپل، هواوی و مایکروسافت است، نسخه Emoji 12.0 فوریه گذشته معرفی کرد.

سایر ویژگی های جدید ذکر شده در به روز رسانی عبارتند از توانایی حذف سابقه جستجو با فشار دادن طولانی، جستجو عمودی برای اموجی و استیکر های حالت بیان (اگر چه برخی از آنها قبلا این ویژگی را داشتند)، دسترسی سریع به کلیپ بورد، تنظیمات استیکر برای رنگ پوست و جنسیت اموجی و توانایی وارد کردن یا بیرون بردن کلمات سفارشی برای فرهنگ لغت.

یکی از ویژگی های جدید که در فهرست تغییرات به آن اشاره نشده، تغییر رنگ نوار ابزار Gboard و تم انتخابی صفحه چینش (QWERTY) است. قبلا نوار فقط سیاه یا سفید بود، بنابراین کسانی که از Gboard استفاده می کردند ممکن است این بهبود را به وضوح متوجه شوند.

 

به روز رسانی Gboard موجب جذاب تر شدن ظاهر آن می شود.

به روز رسانی Gboard موجب جذاب تر شدن ظاهر آن می شود.

 

ما این به روز رسانی را دقیقا قبل از شروع به تایپ این مقاله دریافت کردیم. بررسی کنید که این نسخه هم اکنون در google play شما قابل دسترسی است؟ هنگامی که این کار تکمیل شد، روی منو (hamburger menu ≡) در سمت چپ نوار جستجو ضربه بزنید. روی برنامه ها و بازی های من(my app & games) کلیک کنید و برنامه هایی که احتیاج به بروزرسانی دارند را بروز کنید. اگر Gboard در میان آنها بود، روی بخش بروز رسانی در سمت راست ضربه بزنید، منتظر بمانید تا نصب شود و دفعه بعد که قصد تایپ کردن چیزی را دارید، می توانید تغییرات را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط